    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Date: Mon, 22 Nov 2010 11:20:02 +0100

    wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >>> odpowiedzialność. Z dużym prawdopodobieństwem ulegli niewerbalnym

> [...]
    > piloci wojskowi nastawieni na wykonywanie zadań akceptując ryzyko śmierci
    > i słuchanie rozkazów, a nie cywilni mający na pierwszym miejscu życie
    > swoje i pasażerów przed podejmowaniem ryzyka.

    > Pilot zawsze rządzi i Kaczyński musiał się słuchać. Problem jest tylko
    > taki, że władza pilota kończy się po lądowaniu i wtedy zaczyna się wpływ
    > pasażera będącego zwierzchnikiem na dalszą karierę. Mając tego świadomość
    > przykozakował i popełnił rażący błąd.
    >
    > To jest prosta sprawa, a przyczyny katastrofy były jasne już w tym samym
    > dniu. Reszta to cyrk i gra o władzę po trupach.

    Z Twojego listu wynika, że szkolenie było wystarczające tylko popełnili
    błąd. No to mamy inne definicje wystarczającego szkolenia. Dla mnie
    szkolenie byłoby wystarczające gdyby błędu nie popełnili. Ja to wszystko
    rozumiem. Rozumiem okoliczności i uwarunkowania. Widać jednak, że to
    rozwiązanie nie zadziałało w sposób spodziewany czyli było złe. To, że
    wojskowi piloci to, że mieli nalatane zgodnie z przepisami. Ten kto te
    przepisy ustalał to ustalił złe normy, a ten co zdecydował, że to będą
    młodzi żołnierze na początku kariery, a nie cywile w szczycie kariery też
    popełnił błąd. Po to się analizuje wypadek by się nie powtórzył. Nawet
    wniosek, że pilot był głupi ciągnie konsekwencje dla tych co przeprowadzają
    nabór. Co by nie mówić załoga zawiodła. Ktoś ją szkolił, ktoś ją wybrał,
    ktoś ustalał procedury tych działań. Jeżeli procedury były zachowane to
    znaczy, że były złe. Trzeba wymienić system bo prowadzi do bankructwa.