    From: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Date: Sun, 21 Nov 2010 20:50:19 +0100

    > Che, che tylko po jaką cholerę funkcjonariusze WSI szantażują swoich
    > "własnych" senatorów z PO.
    > Wyższa logika której nie potrafię ogarnąć....

    I jak może potencjalny wyborca PO w obliczu:

    Strzały po katastrofie w Smoleńsku-Cała prawda
    http://www.youtube.com/watch?v=I_E4Xk1PFq0

    i jawnego i ordynarnego grania w chuja Putnina w kwestii wyjaśnienia
    katastrofy Smoleńskiej

    ZDRAJCY !!
    http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&tas
    k=view&id=2504&Itemid=108

    " [...] 7) Takie pozorne "przesunięcie" płatowca i jego skutki możliwe są
    jedynie przy równoczesnym zaistnieniu trzech czynników: nagła mgła,
    meaconing oraz zapewnienie ze strony załogi "wieży kontrolnej", że samolot
    jest "na kursie i na ścieżce". ".

    [...] 6) Pozostawienie przez załogę płatowca (wg. MAK), maszyny na
    auto-pilocie do 5.4 sek. przed pierwszym zderzeniem jednoznacznie wskazuje
    na "meaconing", czyli celowe przesłanie opóźnionego i wzmocnionego sygnału z
    satelitów (dla GPS), które zmyliło co do wysokości i położenia przyrządy
    (komputer pokładowy), a w wyniku tego również załogę samolotu. W czasie
    katastrofy (niezależnie od trwających ciągle przekłamań strony rosyjskiej co
    do momentu - niepewności rzędu 20 minut!) nad horyzontem lotniska
    Siewiernyj było 7-8 satelitów GPS; analiza parametrów przekazywanych przez
    nie do komputerów pokładowych "tutki" musi wskazać na przyczynę anomalii
    trajektorii lotu. Zapewne dlatego strona posiadająca czarne skrzynki stara
    się nie wypuścić ich z rąk. [...]

    ....głosować na swoją własna partię, która sprzeciwia się międzynarodowej
    komisji do spraw wyjaśnienia przyczyn tej katastrofy , w której to zginęli
    posłowie tej że samej PO.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grzegorz_Dolniak
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Karpiniuk

    Wyższa logika której nie potrafię ogarnąć....

    Totus, Marfi i Skippi, Viper pomożcie, wyjaśnijcie - bo ja tego kurwa nie
    ogarniam ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/