  • 1. Data: 2006-05-19 11:31:07
    Temat: No i prosze Lukas zwrócił opłatę karną 30zł za nieterminową spłatę karty kredytowej Maxima
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Wysłałem reklamację do Lukas banku
    dotyczącą naliczenia opłaty karnej za nieterminowąspłatę karty, wyciąg
    pocztą nie dotarł do mnie.
    Kilka mądrze skleconych zdań, powołanie się na kodeks cywilny i bank
    przychylił siędo mojej prośby i anulował karę,
    która wg prawa jest niezgodna z ich regulaminem.
    Pisania w sumie na 5 minut, pisemko przy okazji podrzucilem do banku,
    dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji i po 2 tyg przyslali pismo z
    anulacją karnej oplaty.

    hehe nie jest taki zły ten lukas jak siędo niego odpowiednio podejdzie :)

    pozdrawiam malkontentów i wnikliwych czytaczy regulaminów i ludzików co
    uważają że z bankami nic się nie da załatwić.
    grzecznie i z kulturą

    Piotr

  • 2. Data: 2006-05-19 12:11:07
    Temat: Re: No i prosze Lukas zwrócił opłatę karn? 30zł za nieterminow? spłatę karty kredytowej Maxima
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 19 May 2006 13:31:07 +0200, w <e4kad6$7sn$1@81.210.89.82>, "PiotrF"
    <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Pisania w sumie na 5 minut, pisemko przy okazji podrzucilem do banku,
    > dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji i po 2 tyg przyslali pismo z

    Mnie ING 2 razy umarzał opłatę+odsetki, gdy samowolnie zmienił adres
    korespondencyjny.

  • 3. Data: 2006-05-19 15:43:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "PiotrF" <...@...pl> wrote in message news:e4kad6$7sn$1@81.210.89.82...
> [...]
    > Pisania w sumie na 5 minut, pisemko przy okazji podrzucilem do banku,
    > dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji i po 2 tyg przyslali pismo z

    IMHO zadna rewelacja. Chyba juz zdecydowana wiekszosc bankow anuluje kare
    przy pierwszym przekroczeniu terminu lub limitu. Nawet jest bylo to
    zawinione przez klienta. Wydaje mi sie, ze wlozyles duzo wysilku w to co
    mogloby byc zalatwione jednym telefonem :).

    MK

  • 4. Data: 2006-05-19 16:30:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    PiotrF napisał(a):

    > dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji i po 2 tyg przyslali pismo z
    > anulacją karnej oplaty.

    Pismo z czym?

  • 5. Data: 2006-05-19 22:38:10
    Od: e-radek <e...@w...pl>