  • 1. Data: 2002-07-06 00:44:48
    Temat: No i co tu robić?
    Od: "Bolek" <b...@h...com>

    Nowy MF chce uwalić pln-a o 15%, chyba trzeba się przeprosić z walutą.... co
    o tym myślicie?

  • 2. Data: 2002-07-06 18:20:59
    Temat: Re: No i co tu robić?
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Bolek" <b...@h...com> napisał w wiadomości
    > Nowy MF chce uwalić pln-a o 15%, chyba trzeba się przeprosić z walutą.... co
    > o tym myślicie?

    Spokojnie, uwalić to on sobie może, pardon my French, konia przed lustrem -
    wygląda na takiego, co to lubi. Pare dni nerwówki, parę telefonów do i z
    Brukseli i pan minister usiądzie na dupie. A złocisz sam spadnie (niestety,
    niestety! - mnie odpowiada gdy jest mocny), jak rząd dostanie zadyszki
    zadłużeniowej. A osłabienie złotego bardzo źle rokuje rozwojowi gospodarczemu -
    albowiem nasz eksport, nad którym się tak wszyscy z troską pochylają, jest
    bardzo zależny od importu - jak import zdrożeje, eksport stanie, bo w Polsce nie
    ma niestety dość kapitału, aby się przedsiębiorstwa mogły tanio zadłużać.
    T.

  • 3. Data: 2002-07-08 06:03:15
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

    > Nowy MF chce uwalić pln-a o 15%, chyba trzeba się przeprosić z walutą....
    co
    > o tym myślicie?

    teraz juz ?
    nic
    trzeba bylo w kwietniu to przewidziec :(