  • 1. Data: 2002-07-05 20:11:13
    Temat: ROR na stypendium
    Od: "Andrew" <a...@p...fm>

    Czesc
    Potrzebuje pomocy w wyborze ROR dla dziewczyny.
    - to bedzie jej pierwsze konto w zyciu
    - najlepiej jakies studenckie
    - wplywy miesieczne - 300-400 zl
    - raczej odpada internetowe :(((( (sam posiadam ePKO i sobie chwale)
    - najwazniejsze to brak prowizji za prowadzenie, albo minimalna
    - brak prowizji za bankomaty
    - odpowiednia ich ilosc (Lodz)
    - oplaty za przelewy - nie wazne
    - no i oprocentownie jakies w miare :)
    - w poblizu jej domku jest Lucas, PKO BP, BPH, WBK chyba i cos takiego
    pomaranczowo-granatowego ;))
    - PKO BP (marmurek) chyba odpada ze wzgledu na kolejki - grrrrr
    ....uff
    z gory dziekuje za porady i pozdrawiam
    Andrew

  • 2. Data: 2002-07-05 20:33:53
    Temat: Re: ROR na stypendium
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Andrew wrote:

> [...]
    > pomaranczowo-granatowego ;))
    > - PKO BP (marmurek) chyba odpada ze wzgledu na kolejki - grrrrr

    nie znam dokladnie ofert wymienionych bankow ale zainteresuj sie lukasem
    i wbk

  • 3. Data: 2002-07-05 20:36:22
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrew" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomaranczowo-granatowego ;))
    > - PKO BP (marmurek) chyba odpada ze wzgledu na kolejki - grrrrr

    Sorry stary, ale powiedz swojej dziweczynie, że nie ma banku z takim
    ROR:-( albo rybki, albo akwarium.
    ze względu na koszta to chyba jednak PKO BP...

  • 4. Data: 2002-07-05 20:40:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > - w poblizu jej domku jest Lucas, PKO BP, BPH, WBK chyba i cos takiego

    Lukas lub BZWBK - ja polecam ten drugi :)

  • 5. Data: 2002-07-05 20:43:04
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Jamesi" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Sorry stary, ale powiedz swojej dziweczynie, że nie ma banku z takim
    > ROR:-( albo rybki, albo akwarium.

    Wygląda mi na to, że Lukas e-Konto spełnia te warunki.

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-07-06 11:59:36
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Andrew <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:

> [...]
    > - najlepiej jakies studenckie
    > - wplywy miesieczne - 300-400 zl
    > - raczej odpada internetowe :(((( (sam posiadam ePKO i sobie chwale)

    Wiekszosc bankow "internetowych" ma tez inne formy dostepu, np. telefon.
    Taki np. mBank moze sie obejsc bez internetu
    ePKO raczej sie bez internetu nie obejdzie

    > - najwazniejsze to brak prowizji za prowadzenie, albo minimalna
    > - brak prowizji za bankomaty
    > - odpowiednia ich ilosc (Lodz)

    mBank pasuje

    > - oplaty za przelewy - nie wazne
    > - no i oprocentownie jakies w miare :)

    tez mBank pasuje

    > - w poblizu jej domku jest Lucas, PKO BP, BPH, WBK chyba i cos takiego
    > pomaranczowo-granatowego ;))

    W Lodzi bankomaty Euronetu (mBank) sa na Piotrkowskiej i w hipermarketach

    > - PKO BP (marmurek) chyba odpada ze wzgledu na kolejki - grrrrr

    Kolejki sa tylko w starych oddzialach. Jest sporo nowych ekspozytur bez
    kolejek. A w ogole po co ona mialaby tam chodzic i stac w kolejkach? mozna
    korzystac z obslugi przez telefon tudziez z funkcji depozytowej bankomatow
    (a tych jest rzeczywiscie mnostwo) - wplaty/przelewy/zlecenia stale...
    Mloda jest i wyuczalna, wiec nie musi powielac wyrobionych odruchow
    emerytow.

    IMHO:
    1. mbank - darmowe prowadzenie konta, darmowa karte VE z limitem
    1000zl/dzien, dobre oprocentowanie (7,4% na eMax).
    2. Moze byc PKO BP - duzo placowek i bankomatow, ale oprocentowanie slabe i
    jakas symboliczna oplata za prowadzenie. Limit VE zalezny od wplywow wiec
    raczej nizszy niz 1000zl mbankowe.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-07-07 04:42:55
    Od: "rafał" <r...@w...pl>

    a moze Bank Slaski i Konto Student ?
    2 PLN za miesiac - prowadzenie rachunku,
    6 PLN za karte - jednorazowa oplata za 12 miesiecy Maestro
    inne koszty zalezy jak sie uzytkuje
    zalet sporo i chyba jedna z najtanszych opcji na rynku
    RF

    Użytkownik Andrew <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag4uee$e25$...@k...man.lodz.pl...

  • 8. Data: 2002-07-07 08:09:55
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 7 Jul 2002 06:42:55 +0200, "rafał" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    >inne koszty zalezy jak sie uzytkuje
    >zalet sporo i chyba jedna z najtanszych opcji na rynku

    Jak juz ma byc platne to IMO lepiej Multi MK Jestem 2zl/mc konto z
    karta.
    Ale jesli oplaty za przelewy nie sa wazne to chyba BZWBK tez moze byc,
    prowadzenie za friko, ale oprocentowanie chyba nieciekawe i nie wiem
    jak z bankomatami w Łodzi.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl