eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieudana transakcja netowa › Re: Nieudana transakcja netowa
  • Data: 2002-06-20 19:20:26
    Temat: Re: Nieudana transakcja netowa
    Od: "Kilmar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:nms3hu8plr3oio3unis32r707mn4hdrgsb@4ax.com...
    > Jaka jest szansa na zareklamowania takiej transakcji? Dodam, że jest
    > on z ub. roku, a konto, do którego miałem VC, już jakiś czas temu
    > zamknąłem.

    Na przesłanie towaru sklep internetowy ma 45 dni. Później możesz reklamować.
    Problem polega na tym ile czasu minęło od momentu, w którym te 45 dni
    minęło. Nie można reklamować zakupu, który był 'n' miesięcy temu + sklep
    nie-wirtualny ma obowiązek przechowywać kwitki tylko przez określony czas
    (18 mies.?) więc sklep internetowy pewnie też. Poza tym poczytaj regulamin
    swojego banku, bo z pewnością jest tam zapis w stylu "Klient ma obowiązek
    zgłoszenia niezgodności na swoim koncie..." i w zależności jak
    'fajny/nie-fajny' jest twój bank mogą to respektować lub 'pójść klientowi na
    rękę'
    Tak czy siak pofatyguj się do placówki i spróbuj.
    Chamstwo trzeba tępić ;-)))

    pozdr

    Kilmar


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1