  • 1. Data: 2006-09-05 05:46:25
    Temat: Nietypowe pytanie
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Czy ktos praktykowal przenoszenie karty kredytowej z innego banku do Pekao
    SA? Jakie to wyglada, jakie sa procedury (uproszczone?), papierkologia?

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2006-09-05 06:36:46
    Temat: Re: Nietypowe pytanie
    Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net> napisał w
    wiadomości news:44fd0f26$1@news.home.net.pl...
    > Czy ktos praktykowal przenoszenie karty kredytowej z innego banku do Pekao
    > SA? Jakie to wyglada, jakie sa procedury (uproszczone?), papierkologia?

    Nie wiem czy nazwałabym to procedurą uproszczoną... składasz wniosek,
    zaświadczenie o dochodach i dowód osobisty. Warto zaznaczyć, że będziesz
    rezygnował z karty, wtedy inaczej potraktują dane z BIK, jeżeli dotychcasowy
    limit jest widoczny.

    Pozdrawiam, Ela

  • 3. Data: 2006-09-05 06:49:42
    Od: Azazel <a...@g...pl>

    dziewczyna_policjanta napisał(a):

    > Nie wiem czy nazwałabym to procedurą uproszczoną... składasz wniosek,
    > zaświadczenie o dochodach i dowód osobisty. Warto zaznaczyć, że będziesz
    > Pozdrawiam, Ela

    że tak nieśmiało zauważę - to żadne uproszczenie. przechodzi się
    praktycznie całą procedurę...
    pozdrawiam
    A.