  • 1. Data: 2013-11-29 11:06:58
    Temat: Niedziałający mBank - nareszcie nowy interfejs?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Ehlo!

    "Uprzejmie informujemy, że w piątek (29.11) od godziny 23.15 do soboty
    (30.11) do godziny 4.00 System Bankowości Internetowej będzie
    niedostępny z uwagi na prowadzone prace serwisowe. Za utrudnienia
    przepraszamy."

    Czy to znaczy, że nareszcie będę mógł się w pełni cieszyć nowym,
    kolorowym i intuicyjnym interfejsem mBanku? Nie będąc narażonym na
    ciągłe utyskiwania bankowych malkontentów tkwiących ze swoimi starymi
    przyzwyczajeniami, zgodnie z którymi bank ma spełniać funkcje banku, w
    epoce kamienia łupanego?

    Pozdr
    pwz

  • 2. Data: 2013-11-29 11:21:22
    Od: azot <z...@g...pl>

> [...]
    > ciągłe utyskiwania bankowych malkontentów tkwiących ze swoimi starymi
    > przyzwyczajeniami, zgodnie z którymi bank ma spełniać funkcje banku, w

    Żeby się twoje słowa w gówno zamieniły.

    (Oczywiście "przymrużenie oka" ja poniał.) :)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2013-11-29 12:08:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-29, pwz <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    > ciągłe utyskiwania bankowych malkontentów tkwiących ze swoimi starymi
    > przyzwyczajeniami, zgodnie z którymi bank ma spełniać funkcje banku, w

    Przecież już możesz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2013-11-29 16:13:35
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > Przecież już możesz. :)

    A można już opublikować historię rachunku na fb i wstawiać komentarze
    pod każdą operacją?
    Logowania do interfejsu transakcyjnego przez fb pewnie też jeszcze nie ma.
    I kiedy będzie można wstawiać zdjęcia zakupów do wyciągu z kk ?

  • 5. Data: 2013-11-29 16:17:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-29, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > Logowania do interfejsu transakcyjnego przez fb pewnie też jeszcze nie ma.
    > I kiedy będzie można wstawiać zdjęcia zakupów do wyciągu z kk ?

    A czemu mnie o to pytasz? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2013-11-29 22:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > ciągłe utyskiwania bankowych malkontentów tkwiących ze swoimi starymi
    > przyzwyczajeniami, zgodnie z którymi bank ma spełniać funkcje banku, w

    nastepny co by chciał zeby mu sie facebook z bankiem zintegrował...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 7. Data: 2013-11-30 09:56:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-29, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > nastepny co by chciał zeby mu sie facebook z bankiem zintegrował...

    Mnie w tamtej wypowiedzi ironia bije po oczach.
    No ale może to ja mam tylko takie dziwne wrażenie. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2013-11-30 11:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mnie w tamtej wypowiedzi ironia bije po oczach.
    > No ale może to ja mam tylko takie dziwne wrażenie. ;)

    Zastanawiałem sie nad tym.
    Ale bez emotikona? ;)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 9. Data: 2013-11-30 12:15:21
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-11-30 11:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail p...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zastanawiałem sie nad tym.
    > Ale bez emotikona? ;)

    No co, takie teksty też można bez emotikona i nikt się nie dziwi:
    "mBank podjął się zaktualizowania obecnego serwisu transakcyjnego, aby
    ułatwić Klientom korzystanie z podstawowych operacji finansowych oraz
    dostosować się do najnowszych trendów.
    Zmiany zostały wprowadzone w oparciu o liczne zgłoszenia i sugestie
    Klientów."
    [source:
    http://www.mbank.pl/forum/watek,996135,sliczny-nowy-
    serwis-dech-zapiera,1.html
    ]
    pwz

  • 10. Data: 2013-11-30 12:33:27
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-30 12:15, pwz pisze:

> [...]
    > dostosować się do najnowszych trendów.
    > Zmiany zostały wprowadzone w oparciu o liczne zgłoszenia i sugestie

    Na pl.listserv.chomor-l z tym! Tax included :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.