  • Data: 2011-09-12 14:47:27
    Temat: Niedobrze, pomylilem sie w Aliorku...
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    Po wypelnieniu wniosku o lokate 100-dniowa pojawil sie komunikat z
    numerem konta itd. Zapisalem to sobie jako PDF.
    W tym samym momencie na maila przyszly tez te PDFy, myslalem ze te same.
    Numery kont te same, ale PDFy roznia sie tekstem:

    W pierwszym powiadomieniu:

    "W polu ,,Tytułem" prosze wpisac: ,,Potwierdzenie zawarcia umowy" oraz
    podac PESEL (lub date urodzenia - w przypadku nieposiadania numeru
    PESEL) i numer dokumentu tozsamosci. Podane dane musza byc zgodne z
    danymi wskazanymi we wniosku."

    W mailu:

    "W polu ,,Tytułem" prosze wpisac ,,Umowa lokaty" oraz podac PESEL (lub
    date urodzenia w przypadku nieposiadania numeru PESEL) i numer dokumentu
    tozsamosci. Podane dane musza byc zgodne z danymi wskazanymi na wniosku
    - np. ,,Umowa lokaty, 80010100000, AAA000000"

    Wpisalem tak jak w pierwszym... Co teraz bedzie?