  • 1. Data: 2005-04-28 21:14:34
    Temat: Niech mnie ktos oswieci - przelew do US
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Czy powinienem wpisac PIT-37, czy PIT37? Jesli w ogole to stanowi.
    Inteligo twierdzi, ze tak jak sie nazywa formularz (teoretycznie
    PIT-37), a w Millenecie jest PIT37.

    Wysylam przelew z Inteligo i sie zastanawiam (wiem, mam za duzo czasu na
    myslenie i stad glupie problemy ;-) ).

    Bartol

  • 2. Data: 2005-04-28 21:22:12
    Temat: Re: Niech mnie ktos oswieci - przelew do US
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Bartol Partol napisał(a):
> [...]
    > PIT-37), a w Millenecie jest PIT37.
    >
    > Wysylam przelew z Inteligo i sie zastanawiam (wiem, mam za duzo czasu na

    Bez różnicy. Nawet jak wpiszesz samo "PIT" to nikt ci głowy nie urwie. I
    chyba dobrze, bo głupio byś bez głowy wyglądał: deszcz padał by Ci
    prosto na szyję ;-)

  • 3. Data: 2005-04-28 21:30:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik wizardx12 napisał:

    > Bez różnicy. Nawet jak wpiszesz samo "PIT" to nikt ci głowy nie urwie. I

    Tak sobie mysle, ale na urzedasow jestem uczulony i nie chce mi sie
    potem lazic i tlumaczyc, ze wszystko jest dobrze.

    > chyba dobrze, bo głupio byś bez głowy wyglądał: deszcz padał by Ci
    > prosto na szyję ;-)

    No wlasnie, to musi byc paskudne uczucie. ;-)

    Bartol

  • 4. Data: 2005-04-28 22:08:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 28 Apr 2005 23:14:34 +0200, na pl.biznes.banki, Bartol Partol w
    wiadomości <news:d4rjsk$n4q$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy powinienem wpisac PIT-37, czy PIT37? Jesli w ogole to stanowi.
    > Inteligo twierdzi, ze tak jak sie nazywa formularz (teoretycznie
    > PIT-37), a w Millenecie jest PIT37.

    Przelewy do US wykonuje sie na specjalnym formularzu zatwierdzonym
    (chyba) przez MinFin i ten formularz akceptuje tylko nazwy bez myślnika
    (czyli PIT37).

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2005-04-28 22:10:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> writes:

    > Czy powinienem wpisac PIT-37, czy PIT37? Jesli w ogole to stanowi.
    > Inteligo twierdzi, ze tak jak sie nazywa formularz (teoretycznie
    > PIT-37), a w Millenecie jest PIT37.

    Help do pkointeligo twierdzi, ze mozna i tak, i tak.

    MJ

  • 6. Data: 2005-04-28 22:14:25
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-28 23:30, Bartol Partol wrote:

    > No wlasnie, to musi byc paskudne uczucie. ;-)

    Spójrz na plusy, głowa bycię nie bolała i nikt by ci jej nie zawracał. :)

    --
    Peet

  • 7. Data: 2005-04-28 22:23:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Przelewy do US wykonuje sie na specjalnym formularzu zatwierdzonym
    > (chyba) przez MinFin i ten formularz akceptuje tylko nazwy bez myślnika
    > (czyli PIT37).

    To ten Twój jest jakiś dziwny, może uczulony na myślnik?;-)
    Bo mojemu formularzowi jest jest wsio ryba ;-)

  • 8. Data: 2005-04-29 09:16:55
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > To ten Twój jest jakiś dziwny, może uczulony na myślnik?;-)
    > Bo mojemu formularzowi jest jest wsio ryba ;-)

    No wlasnie. Inteligowy to chyba wszystko lyknie. W Millenecie jest
    rozwijalna lista i zmieniac nie mozna.

    Puscilem bez myslnika, bo postanowilem przestac myslec o takich bzdurach.

    Bartol

  • 9. Data: 2005-04-29 18:21:13
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > No wlasnie. Inteligowy to chyba wszystko lyknie. W Millenecie jest
    > rozwijalna lista i zmieniac nie mozna.

    he he - w mbanku jest rozwijana lista i wszelkie mozliwoscie do wyboru
    (myslne i bezmyslne ;-) ) - myslalem, ze osiwieje przedwczesnie jak to
    zobaczylem... ale ze sam tez nie lubie problemow to wybieram pierwsza lepsza
    ;-D.

    Taki kraj... moze byc jak co kto sobie uwaza (zwlaszcza jak pozniej urzednik
    tez po swojemu zinterpretuje przepis).

    Belin

  • 10. Data: 2005-04-29 20:10:34
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    29 Apr 2005 00:23:31 +0200, na pl.biznes.banki, S.T. w wiadomości
    <news:592b.000002ff.42716262@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > To ten Twój jest jakiś dziwny, może uczulony na myślnik?;-)
    > Bo mojemu formularzowi jest jest wsio ryba ;-)

    Najwyraźniej przepisy się zmieniły, bo przeglądając stare przelewy
    widzę, że do końca 2003 roku wszystkie przelewy miały wpisane nazwy
    formularza bez myślnika, a od 2004 roku już są akceptowane nazwy z
    myślnikiem.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj