  • 1. Data: 2005-04-28 19:31:29
    Temat: KK BZWBK "Twoje bezpieczeństwo"
    Od: "Piotrek Bielawa" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej.
    Od niedawna mam u nich KK i dziś w podglądzie internetowym znalazłem pozycję
    Opłata za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"
    którego nie wybierałem tym bardziej że przypominam sobie ich TOiP (z przed
    miesiąca) i tam ta opłata była zawieszona do odwołania. Czy kogoś
    jeszcze "uszczęśliwili" tym ubezpieczeniem ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2005-04-28 20:52:27
    Temat: Re: KK BZWBK "Twoje bezpieczeństwo"
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Piotrek Bielawa"
    > Od niedawna mam u nich KK i dziś w podglądzie internetowym znalazłem
    > pozycję
    > Opłata za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"

    to byla funkcja wprowadzona przymusowo dla wszystkich - pamietam ze
    trzeba bylo zlozyc samemu dyspozycje rezygnacji
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-04-28 23:07:02
    Temat: Re: KK BZWBK
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Piotrek Bielawa <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
    > Opłata za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"
    > którego nie wybierałem tym bardziej że przypominam sobie ich TOiP (z przed
    Jakis czas wystarczylo zadzwonic i zglosic rezygnacje.

    Michal M

  • 4. Data: 2005-04-29 14:37:23
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    MrMrooz napisał(a):

    > pozycję

    > Jakis czas wystarczylo zadzwonic i zglosic rezygnacje.

    potwierdzam, to nadal dziala
    bodajze miesiac temu zadzwonilem i zrezygnowalem z tego gadzetu ;-))

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

  • 5. Data: 2005-05-06 21:32:15
    Od: d2 <d...@e...le>

    > potwierdzam, to nadal dziala
    > bodajze miesiac temu zadzwonilem i zrezygnowalem z tego gadzetu ;-))
    no tak tylko ze za pierwszy miesiac dzialania ci nie zwrocili:)

    jakis czas temu do zwyklej bankomatowej wprowadzili .
    [d2].