    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Date: Mon, 15 Jul 2002 13:20:33 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pa223.radom.cvx.ppp.tpnet.pl

    > W taki celu to zaloz sobie LGnet - ma lepsze kursy rozliczen, wyzsze %%
    > i nizsze (czesto zerowe) oplaty.

    Tam juz mam konto :) Ale z wyplatami z bankomatow nie ma tak fajnie (3,5
    zl).
    Powiem szczerze ze spokojnie moglbym Pani cos albo sciemnic albo juz
    zaltawic jakis swistek, ale jesli ja chce do nich kase wlozyc (przeciez
    ucziwie zdobyta!!!) a oni nia gardza to kij im w oko.
    Juz widac, ze nieotrzebnie ten rok wczesniej skoczylem te diabelskie studia
    ;)))
    Jak jeszcze przjdzie mi za dyskotki drozej placic bez legitki (o biletach
    atobusowych nie wspomne... ;)

    Ale do Citi juz mnie nikt nie przekona... Ale kretynski bank