  • 11. Data: 2002-07-15 12:20:47
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A jak jest w przypadku checi zalozenia samej lokaty? pod to musi byc
    > zalozony ROR.

    Hmmm - a tak na powaznie zna ktos jeszcze duzy bank detaliczny ktory kaze
    sobie dac jakies zrodlo udokumentowane dochdow, a nie zadeklarowana stala
    wplate??? Bo dla mnie to jakis ewenement.

  • 12. Data: 2002-07-15 12:59:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > przepraszam ze pytam ale po co komu te "Silver" lub "Gold" karty? czy
    oprocz
    > szpanowania to sie one do czegos nadaja? z tego co wiem to zagranica
    prawie
    > kazdy smieciarz je dostaje, a tak naprawde eksluzywne karty to dopiero
    > platynowe...

    Bo to sa podstawowe jakie daja - reszta to cobrandy z ERA lub Elle. Innych
    nie maja.
    A co do smieciarzy.
    U nas private banking zaczyna sie od 100 tys, zagranica od 1 mln zielonych -
    widzisz roznice?? ;)

  • 13. Data: 2002-07-15 13:02:38
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Hmmm - a tak na powaznie zna ktos jeszcze duzy bank detaliczny ktory kaze
    > sobie dac jakies zrodlo udokumentowane dochdow, a nie zadeklarowana stala
    > wplate??? Bo dla mnie to jakis ewenement.

    BZ WBK S.A.
    Jak otwieralem tam konto i chciale przy okazji EC/MC charge kazano mi
    przyniesc udokumentowane dochody -z ostatnich 3 miesiecy jako srednia. To ze
    przynioslem historie rachunku z poprzedniego banku za 6 miesiecy wstecz nie
    interesowalo ich.
    POzdrawiam
    Wall

  • 14. Data: 2002-07-15 13:04:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 15, 2002 at 03:57:44AM +0300, Mscislaw wrote:

> [...]
    > kazdy smieciarz je dostaje, a tak naprawde eksluzywne karty to dopiero

    silver to jest 'najmniejszy' nominal kart visa z citi.

    A ze maja najlepsze ubezpieczenie (wciaz) to inna sprawa.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-07-15 13:06:31
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    prawie
    > kazdy smieciarz je dostaje, a tak naprawde eksluzywne karty to dopiero

    Nie przepraszaj - mnie to też nie imponuje - po prostu chcialam miec VISĘ
    przed wyjazdem za granicę .... Dlatego olałam ich po prostu - a co do kart
    typu GOLD mam iście "żydowskie" podejście - bulenie opłat rzędu ponad 100 zł
    za użytkowanie tej karty jest dla mnie przegięciem .. nie potrzebuję
    szpanować całą baterią plastików w portfelu . . .ale wiem że są tacy ludzie
    i nie mam im tego za złe - płaca to szpanują :-) i może czują się
    dowartościowani - to przecież bardzo pozytywne oddziaływanie kart :-)))

  • 16. Data: 2002-07-15 13:08:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BZ WBK S.A.
    > Jak otwieralem tam konto i chciale przy okazji EC/MC charge kazano mi

    Ale to co innego :)
    Ja chcialem _tylko_ konto i _tylko_ debetowe maestro. Wiec raczej nie mialem
    okazji zeby przekrecic bank.

    Chargowej karty to poza Pekao SA ta chyba tak lekko nigdzie bez zaswiadczen
    nie dostaniesz - to samo z KK. I sie nie dziwie (nawet debetowej VC sie nie
    dziwie), ale zeby takie wprowadzac reglacje - to jest chore.
    Pani mi zaproponoala ze zadzwoni do mnie pozniej - jak jej powiedzialem ze
    sknczylem magisterke a teraz mam wakacje ;) Ale powiedzialem, ze pozniej
    to.... ja juz wroce z wakacje

  • 17. Data: 2002-07-15 13:12:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > fakt, faktem ze niektorym panienkom takie karty imponuja i dzialaja jak
    > afrodyzjak...

    Ales odkryl ") Wladza i pieniadze to najlepszy afrodyzjak

  • 18. Data: 2002-07-15 13:28:18
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    > taa, a oprocz bulenia wysokich oplat zabawne jest ze limity wydatkow na
    > takie karty sa czasami bardzo wysokie co w przypadku zgubienia/kradziezy
    > moze sie przeciwko wlascicielowi zle obrocic... kolesiowi mojemu na
    przyklad
    > ostatnio "ukradli" (zmieniono wlasciciela) portfel z kilkoma kartami
    zlotymi
    > i suma limitow na te karty byla taka, ze jesli zlodziej bylby szybki jak
    > odrzutowiec to moglby sobie dobry samochod na nie kupic...

    No na tym polega GOLD żeby mozna było szaleć na całego :-))) Pójdzie taki
    VIP na zakupy i nawet sobie w sklepie futra za 17 tys nie kupi ..... :-(((
    .... ale maja też na szczęście ubezpieczenia od takich przygód . Kwestia jak
    sa rozpatrywane - to juz inna sprawa

    > fakt, faktem ze niektorym panienkom takie karty imponuja i dzialaja jak
    > afrodyzjak...

    To już sprawa tych szpanerów i tych panienek - każdy ma to co lubi ....
    Jeśli kryterium jest ilość plastików w kolorze złota.... to niech będzie -
    dobre jak każde inne .... Ale plastiku nie da się przytulić w razie
    zmartwień ....:-((( No chyba że wprowadzą jakies takie milutkie ... Trzeba
    podrzucić ten pomysł dyrektorom projektów w bankach ...

  • 19. Data: 2002-07-15 18:25:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 15 Jul 2002 13:11:19 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Wypelnilem ich formularz i dzisiaj dostalem telefon i co sie okazuje???
    >
    >Ano to, ze jesli wpisalem, ze jestem na utrzymaniu rodzicow + mam wlasne
    >oszczednosci, to niestety.... nie moge otworzyc w tym banku konta.
    >
    >Gdybym mial jakiekolwiek deklarowane - typu cos z ZUSu, z uczelni, to ok,
    >ale tak...

    Idz do SGB, tam bez zaswiadczenia o zatrudnieniu na czas nieokreslony
    nie chca gadac o RORrze :-)

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 20. Data: 2002-07-16 00:45:58
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote ...
    > - zakladasz lokate na kwote min 5k i zadna deklaracja o zatrudnieniu nie
    > jest potrzebna

    to jest chyba nielogiczne! zakladasz lokate 5k (czemu 4 k nie wystarczy?) a
    dopiero potem masz konto w szitibanku? ja myslalem ze wpierw musisz miec
    konto by zalozyc lokate!! jak to jest?