  • 1. Data: 2009-10-07 14:44:04
    Temat: Nic się nie stało
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Nic się nie stało, Polacy nic się nie stało
    Nic się nie staaałoo, Polacy nic się nie staaaałoo!

    ---Cytat---
    Bandyci zdobywają warszawskie ulice
    PAP | Środa, 7 października 2009

    Kryminaliści wodzą za nos stołecznych policjantów. Liczba przestępstw
    rośnie, wykrywalność spada. Mundurowi najgorzej radzą sobie z
    kradzieżami samochodów i włamaniami. W ich ręce wpada zaledwie co
    dziesiąty złodziej aut, co trzeci sprawca napadu z bronią w ręku -
    alarmuje "Życie Warszawy".

    Tylko w tym roku w Warszawie doszło do 118 napadów z bronią. Policja
    ujęła 30,5 proc. sprawców. W ubiegłym roku wskaźnik sięgał 39,6 proc.
    ---Koniec---

    Ale dość tego. Teraz jak Pan Premier zdemaskował tego przestępcę
    Mariusza Kamińskiego, to zacznie się gwałtowna poprawa sytuacji...

    CBA zajmie się podobnie jak inne służby czymś bardziej pożytecznym (por.
    wywiad "Masy" dla "Teraz My" z poniedziałku) i będzie dobrze.

    Grzegorz Schetyna, to typ, co nie zapomina
    Grzegorz Schetyna, to typ, co nie zapomina.

  • 2. Data: 2009-10-07 15:43:31
    Temat: Re: Nic się nie stało
    Od: reptile <m...@g...com>

    Jest tu jakiś cfaniak ? :- )

  • 3. Data: 2009-10-07 17:11:19
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    Jest tu jakiś cfaniak ? :- )

    Nie sami frajerzy.
    Płacą po piątaku ;-)

    Arch

  • 4. Data: 2009-10-07 17:38:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Archangell" <R...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jest tu jakiś cfaniak ? :- )
    >
    > Nie sami frajerzy.
    > Płacą po piątaku ;-)

    A do władzy rwie się chór wujów - niezły POPiS :(

    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-10-07 17:46:03
    Od: k...@o...pl

> [...]
    >
    > Grzegorz Schetyna, to typ, co nie zapomina
    > Grzegorz Schetyna, to typ, co nie zapomina.

    Panie, przepierd......ście 5mld na szwindlu z PZU, za co macie nawet stanowisko
    w Brukseli, a tu udajecie, że coś się stało. Bijecie pianę dla piany, a ja z
    doświadczenia wiem, że złodziej najgłośniej krzyczy, że inni kradną i też
    najlepiej się zabezpiecza przed złodziejami.

  • 6. Data: 2009-10-07 18:41:05
    Od: reptile <m...@g...com>

    http://www.pb.pl/rss/a/2009/10/07/J_Kaczynski_premie
    r_jest_w_kregu_podejrzenia2

    zaćmienie "Słońca Peru" :)

    ... jeszcze nic się nie stało ...

  • 7. Data: 2009-10-07 19:24:43
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zeby byc dokladnym, to podstawowa kwota wynosi 4.5 mld pln. Do tego
    zapomniano dodac, ze trzeba rowniez oddac odsetki w wysokosci 3 mld pln. Ale
    kto by sie tam przejmowal jakims miliardem zielonych. Podatnikowi podniesie
    sie cene paliwa i po sprawie.

    D.

  • 8. Data: 2009-10-07 20:39:16
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    >
    > Grzegorz Schetyna, to typ, co nie zapomina
    > Grzegorz Schetyna, to typ, co nie zapomina.

    święte słowa Jerzy... ja też uważam że to szef CBA powinien odwoływac premiera,
    a nie premier szefa CBA... żal mi tylko prezia jarka... jak do niego dotrze że
    nic już nie jest w stanie wyciągnąc go z tą jego awanturniczą i cynicznie
    obłudną partyjką ze śmietnika historii, to zrobi mu się naprawdę smutno...

  • 9. Data: 2009-10-07 20:42:59
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kaminskiego odwoluje sie po to, zeby nie przeszkadzal w zapowiedzianej pare
    dni temu przyspieszonej prywatyzacji, czyt. kreceniu lodow na calego, tak
    jak to mialo miejsce w latach 90-ych.

    D.

  • 10. Data: 2009-10-07 20:47:43
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Szef PO i jego ziomki z samego topu wladzy kreca lody, przyznaja sobie
    roczne premie po 80k, przy okazji nawolujac do oszczednosci bo mamy kryzys,
    to dopiero jest cynizm i obluda.

    D.