  • 101. Data: 2009-10-11 11:47:05
    Temat: Re: Nic się nie stało
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Gruba krecha i lewa noga.

    D.

  • 102. Data: 2009-10-11 16:07:47
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > robi? Cechą wspólną każdego z polskich uczestników Rady Programowej
    > krynickiego Forum Ekonomicznego jest okoliczność, że żaden z nich nigdy
    > nie prowadził działalności gospodarczej na własny rachunek i na własne
    > ryzyko. [...]
    >
    > [...] No a sama Fundacja Instytut Studiów Wschodnich? Na oficjalnej
    > [stronie
    > internetowej o finansach - "brak danych". Czyżby to wszystko finansowała
    > razwiedka? [...] ".
    >
    > i która teraz na moich oczach za pięniądze obcych mocarstw wyprzedaje
    > resztki suwerenności mojego własnego kraju ......

    I tego wszystkiego by nie było gdyby Wałęsa nie był agentem w latach '70. No
    to już wiem. Pytałem o Twoje osobiste krzywdy i osoby Tobie osobiście znane.
    Znasz kogoś kto wyjechał do Irlandii bo jest w Polsce Bolek? Widzę z tego,
    że agentura Wałęsy tak naprawdę nie ma wpływu na Twoje życie, a nienawidzisz
    go bo trzeba mieć jakiś cel w życiu.

  • 103. Data: 2009-10-11 16:17:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Gruba krecha i lewa noga.
    >
    > D.

    Dieter powiedz co mówił Mazowiecki wprowadzając pojęcie "grubej kreski" w
    swoim przemówieniu sejmowym. Zacytuj te słowa i przeczytaj sam trzy razy. Co
    do wspierania lewej nogi u Wałęsy to jesteś zdania, że zwalczanie swoich
    przeciwników politycznych na prawicy mogło przyjść do głowy tylko agentowi z
    inspiracji oficera prowadzącego. Jeżeli tak to mamy kłopot. Musieli być
    agenci komunistyczni już za królów polskich. Możesz tłumaczyć rzeczywistość
    w Polsce jak chcesz. Jeżeli Ci lepiej tłumaczyć głupotę Polaków działaniem
    Onych tych z Moskwy lub Marsa to niech tak będzie. Pewnie na giełdzie jak
    zarobisz to jesteś ten mądry, a jak stracisz to manipulacja grubych Żydów.
    Niestety taka logika się kupy nie trzyma. Bo jak jesteś ten mądry to jak to
    się stało, że uległeś manipulacji i zorientowałeś się od razu.

  • 104. Data: 2009-10-11 18:57:06
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Znasz kogoś kto wyjechał do Irlandii bo jest w Polsce Bolek?

    Widze że nasza dalsza dyskusja nie ma najmniejszego sensu.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 105. Data: 2009-10-13 09:13:08
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Jesli kupisz sobie Bentley'a na raty, to sasiedzi beda mowic, ze swietnie
    > Ci sie wiedzie. Szkoda tylko, ze nie beda wiedziec tego, ze caly ten Twoj
    > luksus i "rozwoj" jest na kreche. Tak samo jest z naszym wzrostem PKB
    > (+0.5% to blad statystyczny). Z reszta, na co mi ten caly farbowany wzrost
    > gospodarczy na papierze skoro np. brak juz kasy do konca roku na zabiegi w
    > szpitalach, a ZUS musi pozyczac kolejne 5 mld pln na wyplaty emerytur.
    > Dopuszczam tez taka mozliwosc, ze afere hazardowa ujawniono po to, zeby
    > plebs mial igrzyska i nie widzial tego jak robi sie nieciekawie w kraju.

    DOKLADNIE!
    W przyszlym roku dziura budzetowa na 57 mld zlotych! REKORD.
    Kurde, super nam idzie ale dlaczego wszystko na kredyt????
    I to coraz wiekszy!
    Duch