  • 1. Data: 2009-10-07 14:09:09
    Temat: CATALYST
    Od: <t...@g...com>

    Witam,
    Przeglądam notowania obligacji (zacząłem od zerokuponowych) i czegoś nie
    rozumiem.
    Dla przykładu : TKO obligacji EBI1211 z datą wykupu 2001/12/15 i nominale
    10 000zł to niecałe 45,87
    przy tych paramaterach rentownośc roczna tego papieru to troche poniżej 54%!
    dlaczego wogule nie ma tu handlu?

    pzdr

  • 2. Data: 2009-10-07 14:12:43
    Temat: Re: CATALYST
    Od: <t...@g...com>

    korekta: nie TKO tylko: kurs odniesienia

  • 3. Data: 2009-10-07 21:06:11
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    t...@g...com wrote:
> [...]
    > rozumiem.
    > Dla przykładu : TKO obligacji EBI1211 z datą wykupu 2001/12/15 i nominale

    Kiedy ten wykup?

  • 4. Data: 2009-10-08 03:09:25
    Od: <t...@g...com>

    pomyłka 2011/12/15