  • 91. Data: 2009-10-10 15:03:20
    Temat: Re: Nic się nie stało
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > ty zas wiesz o wWałęsie tylko tyle, ile napisze paru
    > sfrustrowanych pacanów na M... i nic poza tym... ja osobiście im się nie
    > dziwię, zółc chłopaków zalewa ...

    Drogi Viperze i znowu jak zwykle się mylisz.....
    Przyjrzyj się jeszcze raz dokładnie Michalkiewiczowi w nagraniu z ASME:

    Nagroda Nobla "za nic
    http://www.asme.pl/125512825564687.shtml

    Przecież widać że chłopisko dobrze się bawi, opisując rzeczywistość z
    uśmiechem na ustach .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 92. Data: 2009-10-10 16:20:04
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > http://www.asme.pl/125512825564687.shtml
    >
    > Przecież widać że chłopisko dobrze się bawi, opisując rzeczywistość z

    Endriu, rozwaliłeś mnie... ale jesteś jeszcze młody, jeszcze masz szansę...
    usiądź spokojnie, rozluźnij się... weź kilka głębokich wdechów... i zastanów
    się, tak na spokojnie... gostek jak mówisz z uśmiechem na ustach, dla mnie jest
    to bardzo charakterystyczny uśmiech zresztą, uśmiech w stylu Maciarewicza,...
    ale ten gostek wali prosto z mostu rewelacje w stylu talibów w Klewkach... ale
    to jest jeszcze w porządku... tyle że potem wychodzi, że aby dostac tych
    rewelacji więcej należy wpłacic 15 złotych... litości... a ty tego gościa
    namiętnie cytujesz... i każesz traktowac go poważnie... pijany traktorzysta z
    pegeeru by tego nie kupił... a ty się masz za inteligenta... litooooości...

  • 93. Data: 2009-10-10 16:56:43
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > rewelacji więcej należy wpłacic 15 złotych... litości... a ty tego gościa
    Ja mam wrażenie, że monotematycznośc prezentowana przez Endriu to po
    prostu reklama w/w strony...

    --
    marfi

  • 94. Data: 2009-10-10 19:01:05
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Klego Viperze czy ty tak naprawdę, czy tylko rżniesz debila ?.
    >
    > Jak bezpieka walczyła w obronie p.Wałęsy
    > http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Jak-bezpieka-walczy
    la-w-
    obroni,2,ID325045277,n

> [...]
    >
    > 1981 luty 21, Warszawa - Plan działań przygotowany przez Departament III
    > "A" MSW w razie pozbawienia Lecha Wałęsy funkcji przewodniczącego KKP NSZZ
    > "Solidarność"l
    >
    > Warszawa, dnia 21 II 1981 r.
    > TAJNE SPEC[jalnego] ZNACZENIA
    >
    > KONCEPCJA przygotowania i realizacji działań na przypadek wykonania
    > zamiaru eliminacji Lecha Wałęsy z przewodniczącego KKP NSZZ "Solidarność"
    > przez KSS KOR i elementy "ekstremistyczne"
    > [...]"
    >
    > Kiedy ty wreszczie zrozumiesz że Wałesa to jest zwykły prosty ubek ?.

    To, ze ktoś coś napisał na blogu to nie jest dowód. Ja właśnie piszę, że
    okradłeś mi komórkę i mam na to dwóch świadków. I dlatego nazywam cię
    złodziejem. Ale jakoś do prokuratora z tym nie idę za to będę o tym ciągle
    mówił i pisał. Jesteś złodziej. Endriu to zwykły złodziej. I jak ktoś w
    będzie coś wyszukiwał w internecie to pojawi się, że Endriu to złodziej. I
    co z tym zrobisz. Wygrasz sprawę o zniesławienie. A ja i tak będę powtarzał,
    że Endriu to złodziej. Zasądzą ode mnie odszkodowanie. Ja zapłacę albo nie.
    To jednak mnie nie powstrzyma od powtarzania bzdur, że Endriu okradł mi
    komórkę i jest złodziejem. Każdy kto w złej wierze będzie chciał Ci dokuczyć
    tak zacytuje ten wpis znaleziony w internecie, że będzie z niego wynikało,
    że jesteś złodziejem. Broń się i teraz zdrapuj z siebie brudy, że jesteś
    złodziejem.

  • 95. Data: 2009-10-10 20:09:38
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > To, ze ktoś coś napisał na blogu to nie jest dowód.

    Z blogu powiadasz.... ?. Proponuje ci przeczytać od czasu do czas jakąś
    książkę w przerwach pomiędzy "Tańcem z gwiazdami" a "Jak oni śpiewają"...
    Może zaczniesz od tej pozycji ?.

    Sławomir Cenckiewicz, Piotr Gontarczyk - SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do
    biografii (2008)
    http://torrenty.org/torrent/245847

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 96. Data: 2009-10-10 20:26:21
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Może zaczniesz od tej pozycji ?.
    >
    > Sławomir Cenckiewicz, Piotr Gontarczyk - SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do

    Endriu, jak widac ty tej książki nie czytałeś... więc śpieszę cię poinformowac,
    że nawet ci "obiektywni" historycy, spod znaku kaczek uważają, że w latach
    osiemdziesiątych Wałęsa był całkowicie czysty... zarzucają mu jedynie kwity z
    lat siedemdziesiątych, co jest mocno kwestionowane przez innych historyków...
    reasumując nawet jego najwięksi wrogowie z ipeenu zarzucają mu jedynie to, że w
    latach siedemdziesiątych ubecja go złamała i podpisał jakieś kwity... co
    nawiasem mówiąc jest bardzo śliską i poszlakową tezą...

  • 97. Data: 2009-10-10 20:36:32
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > Może zaczniesz od tej pozycji ?.
    >
    > Sławomir Cenckiewicz, Piotr Gontarczyk - SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do

    A teraz poważnie. Przyjmijmy, dla tej dyskusji, że masz rację, że Wałęsa był
    agentem. Idźmy dalej, że agentem jest nadal. Jakie szkody ten hipotetyczny
    fakt wyrządził Tobie albo osobom Tobie znanym osobiście? Nie opowiadaj o
    racjach stanu i innych propagandowych sloganach. Jaka z tego jest Twoja
    krzywda lub jaka z tego jest krzywda osób Ci osobiście znanych. Postaraj się
    być uczciwy.

  • 98. Data: 2009-10-10 21:35:36
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zamiaru eliminacji Lecha Wałęsy z przewodniczącego KKP NSZZ "Solidarność"
    > przez KSS KOR i elementy "ekstremistyczne"

    kurde nie przynos nam wstydu z taką logika bo ubectwo nie wynika z tego
    cytatu, i wogóle to obciach sie ich czepiac ze nie chcieli kuronia i
    czerwnonych spadochroniarzy w solidarnosci weź to skasuj jakoś i dawaj jakis
    lepszy cynk

  • 99. Data: 2009-10-10 21:39:34
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

> [...]
    > latach siedemdziesiątych ubecja go złamała i podpisał jakieś kwity... co
    > nawiasem mówiąc jest bardzo śliską i poszlakową tezą...

    ty sie nie znasz bo jak Pan Centkiewicz tak napisał to tak musiało byc
    naprawde bankowo

  • 100. Data: 2009-10-11 06:52:31
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > agentem. Idźmy dalej, że agentem jest nadal. Jakie szkody ten hipotetyczny
    > fakt wyrządził Tobie albo osobom Tobie znanym osobiście?

    A taki że przez trą kurewską czerwoną sitwę kolesi połowa mojego rocznika za
    robotą w 2005 musiałą spierdalać do Irlandii.
    Tak namnożyło się tych kurew towarzystwa wzajemnej adoracji, że uczciwy i
    prosty człowiek 90% swojej wypłaty (uczciwie wypracowanej) musi oddać na
    utrzymanie 7 razwiedek, i innych unijnych biurokratycznych darmozjadów....

    Zjawisko idealnie obrazuje sytuacja w piłce nożnej gdzie jeden agent agentem
    pogania, i właściwiwe nic nie może się odbyć uczciwie bez zaaprobowania
    towarzystwa przy zielonym stoliku.

    Gardzę tączerwoną sitwą darmozjadów, skurwysynów i różnego rodzaju skrętów
    która nigdy za uczciwą robote się nie wzięła .....

    Pieczeniarski piknik w Krynicy
    http://www.prawica.net/node/13131

    "[...] Co łączy te wszystkie osoby, może za wyjątkiem pana Krzysztofa
    Pawińskiego, który nie bardzo wiadomo, co właściwie w tym towarzystwie robi?
    Cechą wspólną każdego z polskich uczestników Rady Programowej krynickiego
    Forum Ekonomicznego jest okoliczność, że żaden z nich nigdy nie prowadził
    działalności gospodarczej na własny rachunek i na własne ryzyko. [...]

    [...] No a sama Fundacja Instytut Studiów Wschodnich? Na oficjalnej stronie
    internetowej o finansach - "brak danych". Czyżby to wszystko finansowała
    razwiedka? [...] ".

    i która teraz na moich oczach za pięniądze obcych mocarstw wyprzedaje
    resztki suwerenności mojego własnego kraju ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/