  • 1. Data: 2008-11-23 16:13:48
    Temat: Getin k. internetowe & lokaty
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    Czy posiadając konto internetowe w getin banku istnieje możliwość zakładania
    krótkoterminowych lokat na 7 bądź 14 dni?

  • 2. Data: 2008-11-23 16:22:17
    Temat: Re: Getin k. internetowe & lokaty
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 23 Lis, 17:13, "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote:
    > Witam.
    > Czy posiadając konto internetowe w getin banku istnieje możliwość zakładania
    > krótkoterminowych lokat na 7 bądź 14 dni?

    Można, minimalna kwota 1000 zł.

  • 3. Data: 2008-11-23 16:53:54
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    <k...@g...pl>
    m.googlegroups.com

    > Można, minimalna kwota 1000 zł.

    Minimalna kwota lokaty w wysokości 1000 zł obowiązuje tylko dla lokat
    krótkoterminowych (7 i 14 dni) czy też ów limit jest nałożony na inne lokaty
    w getinbanku?

  • 4. Data: 2008-11-23 17:19:06
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    nie, 23 lis 2008 o 17:53 GMT, Piotr Karski napisał(a):

    > Minimalna kwota lokaty w wysokości 1000 zł obowiązuje tylko dla lokat
    > krótkoterminowych (7 i 14 dni) czy też ów limit jest nałożony na inne lokaty
    > w getinbanku?

    Chyba wszystkie, jak zakladalem ostatnio 4miesieczne na 9% to tez minimum
    1kpln

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 5. Data: 2008-11-23 18:37:03
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote in message
    > Witam.
    > Czy posiadając konto internetowe w getin banku istnieje możliwość
    > zakładania
    > krótkoterminowych lokat na 7 bądź 14 dni?

    Tak, ale te lokaty maja oprocentowanie niezmieniane od roku i jest ono
    calkiem niekonkurencyjne, a szkoda bo mogliby chociazby podwyzszyc do 8% na
    7-dni i mozna by cwiczyc male lokaty bez podatku.

  • 6. Data: 2008-11-23 18:41:48
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Mnie sie wydaje, ze nie ma sensu zakladac tych lokat - na zwyklym KO masz
    zdecydowanie wyzszy %

  • 7. Data: 2008-11-23 19:18:28
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Szymon" news:ggc89c$999$1@news.dialog.net.pl

    > Mnie sie wydaje, ze nie ma sensu zakladac tych lokat - na zwyklym KO masz
    > zdecydowanie wyzszy %

    Ale jeżeli moja wiedza jest poprawna z KO mogę wykonać jeden bezpłatny
    przelew w miesiącu. Tak więc jeżeli getin podniósł by % na lokatce 7 -
    dniowej było by całkiem przyjemnie.

  • 8. Data: 2008-11-23 19:44:50
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Ale jeżeli moja wiedza jest poprawna z KO mogę wykonać jeden bezpłatny
    > przelew w miesiącu. Tak więc jeżeli getin podniósł by % na lokatce 7 -
    > dniowej było by całkiem przyjemnie.

    To prawda, jednak np. emaksow mozesz miec 4 i daje Ci to 4 przelewy na
    miesiac. Calosc - 6%.
    Tak, gdyby podniesli to byloby ciekawie... Juz Polbankowe 8,5% na miesiac
    jest alternatywa.

  • 9. Data: 2008-11-23 19:52:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ale jeżeli moja wiedza jest poprawna z KO mogę wykonać jeden bezpłatny
    > przelew w miesiącu. Tak więc jeżeli getin podniósł by % na lokatce 7 -

    Jak zalozysz internetowy ROR (bezplatny), to ilosc darmowych przelewow
    internetowych z oszczednosciowego na ROR nie jest w zaden sposob
    ograniczona.

  • 10. Data: 2008-11-23 20:48:41
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Krzysztof" news:ggccam$8uv$1@news.onet.pl

    > Jak zalozysz internetowy ROR (bezplatny), to ilosc darmowych przelewow
    > internetowych z oszczednosciowego na ROR nie jest w zaden sposob
    > ograniczona.

    Rozumiem, że cały czas dyskutujemy o przelewach z getinowego odpowiednika
    mbankowego emax+, z tą różnicą, że getin od 10k daje nam nie 6 a 7% w skali
    roku. A jeżeli do tego na konto internetowe można z rachunku
    oszczędnościowego przelewać n razy w miesiącu to nie pozostaje mi nic innego
    jak sobie zrobić spacerek do getinbanku :)

    PS. Jeżeli zakładałbym konto internetowe bez karty jest szansa, że wszystkie
    procedury związane z otwarciem rachunku załatwię w czasie jednej wizyty w
    banku? Czytając archiwum grupy wyczytałem (nie wiem czy poprawnie), że kiedy
    getin wprowadzał do swojej oferty konto internetowe to były problemy z jego
    założeniem - papierki, przychodzenie po kilka razy do oddziału itp. -
    pozmieniało się coś w te klocki?