  • 1. Data: 2008-11-23 18:52:00
    Temat: "promocja" Getin Bank/Dom Bank
    Od: Piona <e...@W...PL>

    Dostałem dziś niezwykle "atrakcyjną" ofertę z Dom Banku :)
    Otóż piszą w ulotce, że jak założę lokatę w Getinie to obniżą mi
    oprocentowanie kredytu nawet o 1%! ...
    Zacytuję więc z ich strony:
    "Koszt kredytu można sobie w ten sposób obniżyć o 0,1 aż do 1 punktu
    procentowego. Oczywiście, im więcej pieniędzy przeznaczysz na lokatę,
    tym tańszy może być Twój kredyt hipoteczny.

    Dla przykładu: aby obniżyć oprocentowanie kredytu o 0,5 punktu
    procentowego, trzeba zdeponować w banku 25 procent wartości kredytu. Gdy
    w grę wchodzi obniżka o 1 punkt procentowy, trzeba ulokować 50 procent
    wartości kredytu."

    Czyli, żeby obniżyć oprocnetowanie o 1% muszę uziemić u nich na lokacie
    powyżej 100600 pln.....
    Szlag trafia z takimi "promocjami". Gdybym miał 100 000 to spłaciłbym
    kredyt a nie bawił się w takie kombinacje.
    Dodam, że lokując do kwoty 10 099 pln zyskuję wg tabeli 0,00 % .... :/
    Ech...
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

  • 2. Data: 2008-11-23 20:01:59
    Temat: Re: "promocja" Getin Bank/Dom Bank
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Piona wrote:
    > Dostałem dziś niezwykle "atrakcyjną" ofertę z Dom Banku :)
    > Otóż piszą w ulotce, że jak założę lokatę w Getinie to obniżą mi
    > oprocentowanie kredytu nawet o 1%! ...

    Fakt, nic tylko brac... kredyt gotowkowy w innym banku by miec te 1% :D

  • 3. Data: 2008-11-23 20:22:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    Piona pisze:
> [...]
    > Szlag trafia z takimi "promocjami". Gdybym miał 100 000 to spłaciłbym
    > kredyt a nie bawił się w takie kombinacje.

    Lepiej doczytaj dobrze, ile byś zapłacił w Dombanku za wcześniejszą spłatę.
    Taniej pewnie wyjdzie wrzucić to jednak na lokatę :)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2008-11-23 21:17:06
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Pete pisze:
    > Piona pisze:
    [...]
    > Lepiej doczytaj dobrze, ile byś zapłacił w Dombanku za wcześniejszą spłatę.
    > Taniej pewnie wyjdzie wrzucić to jednak na lokatę :)

    A to już chyba zmienili.
    W nowym TOPiP napisali, że odstąpili od tej opłaty - przynajmniej tej,
    którą dostałem ostatnio.
    Z tego co wiem, to dotyczy to wszystkich kredytów a nie tylko nowych.
    Może chcą odzyskać cześć kasy aby finansować dalej SkyTower LC ;)

  • 5. Data: 2008-11-23 23:02:13
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 23 Nov 2008 21:22:02 +0100, Pete <n...@n...com> wrote:

    >Lepiej doczytaj dobrze, ile byś zapłacił w Dombanku za wcześniejszą spłatę.
    >Taniej pewnie wyjdzie wrzucić to jednak na lokatę :)

    e tam, pewnie do obejscia typowo: wplacasz 99% wartosci kredytu,
    wystepujesz o ponowne przeliczenie rat i splacasz pozniej przez 30 lat
    kredyt w wysokosci 1kpln - odsetek od tego nie ma duzych :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2008-11-24 07:52:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    Cyb pisze:

    > e tam, pewnie do obejscia typowo: wplacasz 99% wartosci kredytu,
    > wystepujesz o ponowne przeliczenie rat i splacasz pozniej przez 30 lat
    > kredyt w wysokosci 1kpln - odsetek od tego nie ma duzych :)

    E-e. Na Dombank to nie działa(ło).

    --
    Pete

  • 7. Data: 2008-11-24 17:13:39
    Od: Konlin <k...@o...pl>

    Piona wrote:
> [...]
    > Szlag trafia z takimi "promocjami". Gdybym miał 100 000 to spłaciłbym
    > kredyt a nie bawił się w takie kombinacje.

    Ale po co nadpłacać? W takiej sytuacji to czysta strata. Kredyt masz
    pewnie na LIBOR + marża więc razem to pewnie 5-6% (strzelam, nie znam
    marż dombanku). Nadpłacając zyskujesz właśnie tyle.
    A jak zakładasz lokatę to masz netto 7.3% i dodatkowo 1% bez belki na
    kredycie. Od tych 100 kpln miesięcznie to ~200 zł do przodu. Nie
    rozumiem marudzenia :)

    pzdr
    konlin

  • 8. Data: 2008-11-24 19:51:34
    Od: Piona <e...@W...PL>

    Konlin pisze:
    > A jak zakładasz lokatę to masz netto 7.3% i dodatkowo 1% bez belki na
    > kredycie. Od tych 100 kpln miesięcznie to ~200 zł do przodu. Nie
    > rozumiem marudzenia :)

    1. gdybym miał 100 kpln to bym nie brał kredytu.
    2. patrz jak wyżej :)

    Nie wiem jaki cel ma ta "promocja" ale mnie tylko wkurzyła.
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..