  • 11. Data: 2017-02-24 15:48:33
    Temat: Re: Najtańszy kantor internetowy ze spreadami walutowymi od 0,40%
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 15:41:54 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
    przetestować w cinkciarzu opcję transakcj klient - klient.

    > W walutomacie podajesz chyba kursy z giedy a nie z kantoru:) Wida edukacja
    ekonomiczna nie jest najsilniejsza w spoeczestwie:)
    > Nigdzie w kantorze internetowym nie kupisz waluty z takim spreadem jak pokazales w
    walutomacie. To gielda a nie kantor:) P

    Co więcej- podane kursy z walutomatu to możesz sobie kupić 100 lub 1000 USD ale jak
    chcesz więcej to już nie za bardzo:) Dlatego polecam kantor fritzexchange.pl Nie ma
    tańszego ! Od podanych kursów przy wymianie powyżej 15.000 EUR można negocjować
    niższy spread- proszę o kontakt telefoniczny z kantorem.

  • 12. Data: 2017-02-26 16:52:49
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2017-02-24 o 15:48, m...@g...com pisze:
    > Dlatego polecam kantor fritzexchange.pl Nie ma tańszego !

    Z tego co widzę to spread u nich jest na poziomie 3 gr dla USD. Zatem
    tańszy jest kantor Aliora i Rkantor.
    Cinkciarz w transakcjach społecznościowych ma spread na poziomie <1gr.
    Tego typu giełda ma swoje minusy, ale coś za coś.
    Na tę chwilę 10.000 EUR można sprzedać w Cinkciarzu za 4,307, zaś kupić
    za 4,3118. Spread pół grosza. W niedzielę!

    Od podanych kursów przy wymianie powyżej 15.000 EUR można negocjować
    niższy spread- proszę o kontakt telefoniczny z kantorem.

    To akurat żadne czary. Nawet Alior Bank przy obrocie >30.000zł/msc
    oferuje ciekawsze spready (dla EUR ok. 1,8gr zamiast 2,7).
    Gdy operujesz dużymi kwotami to nie bez znaczenia będzie dla Ciebie
    wiarygodność partnera. W przypadku Aliora masz gwarancję BFG.
    Co do Fritzexchange to ich kapitał zakładowy jest 8x mniejszy niż
    Cinkciarza.

    Ciekawostka: http://blog.fritzexchange.pl/kontakt/ "Kapitał zakładowy 1
    722 500,00 PLN opłacony w całości"

    Tymczasem tutaj: https://fritzexchange.pl/Kontakt
    "Kapitał zakładowy 3 131 818,25 PLN opłacony w całości "

    Warto byłoby uaktualnić dane.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-02-27 18:50:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xxx" napisał w wiadomości
    W dniu 2017-02-23 o 07:37, Kris pisze:

    >Niszczą, taka ustawa,że kwoty wymiany ponad 15.000 EUR trzeba
    >zautoryzować. Możesz próbować za 14.999 EUR bez rejestracji:)

    Czy obejrzenie skanu dowodu jest wlasciwa procedura uwierzytelnienia ?

    I mowisz ze niszcza ... a nie lezy tam gdzies na serwerze do czasu
    kontroli ? :-)

    J.