  • 1. Data: 2017-02-16 12:53:26
    Temat: Przelew z USA - Kantor Alior
    Od: travis <t...@o...pl>

    Witam,

    Muszę podać klientowi z USA nr konta USD w PL no i chce podać takie
    konto w Kantor Alior. Dotychczas raz tylko robiłem przelew komuś i było
    ok, ale ciekawi mnie czy nie miał nikt problemów z przelewem
    przychodzącym no i opłatami...

    Mam jeszcze konto walutowe w TMUB ale to też Aliora :-)

    T.

  • 2. Data: 2017-02-18 23:24:01
    Temat: Re: Przelew z USA - Kantor Alior
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Polecam kantor fritzexchange.pl O wiele niższe spready walutowe i także
    bezpłatne przelewy.

    Po rejestracji mogę podać swój kod do promocyjnej wymiany walut z
    jeszcze niższym spreadem. Przy wypłacie powyżej 15.000 EUR trzeba
    zeskanować swój dowód (uwierzytelnić swoją tożsamość).

    Zapraszam do współpracy przy wmianie walut.

    Przed wymianą walut proszę o wpisanie kuponu rabatowego : marlod

    W dni robocze w godz. 9.00-18.00 spready jakie można osiągnąć w kantorze
    fritzexchange.pl na EUR i USD to około 0,40-0,45%, podczas gdy w Alior
    Kantorze ponad 0,60%-0,70%

    Fritzexchange.pl to najlepszy i najtańszy kantor internetowy w
    Polsce.Przelewy do głównych banków wymienionych na stronie fritzexchange
    dochodzą błyskawicznie w dni robocze.

  • 3. Data: 2017-02-19 20:41:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 lutego 2017 23:24:02 UTC+1 użytkownik xxx napisał:

    > Fritzexchange.pl to najlepszy i najtańszy kantor internetowy

    Nieprawda.
    Konkurencja jest tańsza
    I bardziej wiarygodna.
    Bo nie spamuje
    Spamowaniem chcecie biznes rozkręcić?

  • 4. Data: 2017-02-22 23:31:29
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2017-02-19 o 20:41, Kris pisze:

    > Nieprawda.
    > Konkurencja jest tańsza
    > I bardziej wiarygodna.
    > Bo nie spamuje
    > Spamowaniem chcecie biznes rozkręcić?

    To pochwal się konkurencją. Chcę zobaczyć spready poniżej 0,40-0,45% na
    głównych walutach.