  • 1. Data: 2004-09-14 13:17:09
    Temat: Najlepszy bank na Niemcy
    Od: "tomaso" <t...@p...onet.pl>

    Czy ktos potrafilby mi uprzejmie doradzic w jakim banku najlepiej zalozyc
    konto firmowe przy zalozeniach:

    1) czeste przelewy z i do bankow w Niemczech
    2)dobra obsluga konta przez internet
    3)atrakcyjna oferta kart kredytowych

    Czy w ogole jest w Polsce mozliwe aby robic przelewy dewizowe do bankow w
    Niemieczech bez kazdorazowego wypelniania druku A4 no i oplaty co najmniej
    40 zlotych(tak jest w Peakao SA)?

  • 2. Data: 2004-09-14 13:19:11
    Temat: Re: Najlepszy bank na Niemcy
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tomaso <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy w ogole jest w Polsce mozliwe aby robic przelewy dewizowe do
    > bankow w Niemieczech bez kazdorazowego wypelniania druku A4 no i
    > oplaty co najmniej 40 zlotych(tak jest w Peakao SA)?

    Oplaty to nie wiem, ale zobacz oferty bakow, ktore maja przez neta przelewy
    dla firm (kapitalowych) np. DB PBC, Millennium, Kredyt Bank, Nordea Bank.
    Dla osobowych ma jeszcze MultiBank.
    Czy cos mi przy okazji umknelo? Bo juz nie pamietam?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-16 08:24:02
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/14/2004 3:17 PM, tomaso wrote:

> [...]
    > Niemieczech bez kazdorazowego wypelniania druku A4 no i oplaty co najmniej

    Z opłatami to chyba niewiele zwojujesz, ale składanie zleceń via WWW
    jest jak najbardziej możliwe. Przykładowe banki w poście Michała niżej.
    Opłata za prowadzenie samego rachunku powinna mieścic się poniżej 50 zł.

    Pzdr: Catbert