  • 1. Data: 2004-09-14 13:17:42
    Temat: nordea - solo - gdzie szukać informacji ?
    Od: "Rakoczy" <r...@o...pl>

    cześć,

    nie mogę znaleźć na stronie nordeii
    informacji na temat ich programu solo,
    np. jak go przeinstalować na innego kompa i innych rzeczy.

    może ktoś z Was takowe info znalazł,

    słyszałem też o ofercie na takie "solo"
    ale przez internet - bez programu na kompie
    może ktoś wie z czym to się je ?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2004-09-14 13:23:18
    Temat: Re: nordea - solo - gdzie szukać informacji ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rakoczy <r...@o...pl> wrote:
    > nie mogę znaleźć na stronie nordeii
    > informacji na temat ich programu solo,
    > np. jak go przeinstalować na innego kompa i innych rzeczy.

    znaczy solo dla korporacji - typu "corporate banking"

    > słyszałem też o ofercie na takie "solo"
    > ale przez internet - bez programu na kompie
    > może ktoś wie z czym to się je ?

    Tutaj nic nie trzeba - przegladarka, haslo i juz :)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-14 13:53:38
    Od: "Rakoczy" <r...@o...pl>

    > znaczy solo dla korporacji - typu "corporate banking"

    dokładnie, ale gdzie znaleźć te tech-info ?

    > Tutaj nic nie trzeba - przegladarka, haslo i juz :)

    a jest gdzieś jakieś demko lub szczegółowe info ?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-09-14 14:03:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rakoczy <r...@o...pl> wrote:
    > dokładnie, ale gdzie znaleźć te tech-info ?

    No jak zalozysz u nich pierwszy raz to ci pewnie technicy dadza wszelkie
    info...

    > a jest gdzieś jakieś demko lub szczegółowe info ?

    Cos kojarze ze na stronie byl - wiec szukaj:
    www.nordeabank.pl

    http://www.PRnews.pl