  • 1. Data: 2004-09-14 12:49:39
    Temat: Dominet Bank idzie w ślady BPH'u...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Kończy mi się lokata w Dominet Banku i postanowiłem jej nie przedłużać - złożyć
    dyspozycję przelewu środków po zakończeniu lokaty.
    Jestem w tej szczęśliwej sytuacji, że mam oddział blisko pracy i trochę z
    ciekawości, trochę z przezorności postanowiłem to zrobić to osobiście.
    Wystrój banalny, ale może to i dobrze bo nie płacę za marmury.

    - Chciałem złożyć dyspozycję...
    - Proszę dowód. Zaraz Panu wydrukuję.
    - Proszę, tu jest wydruk i formularz. Proszę przepisać dane z wydruku do
    formularza, wpisać nr konta i się podpisać...

    ...i tu trochę osłabłem. Czy nie mogłem dostać formularza wypełnionego z wolnym
    miejscem tylko na nr konta, datę i podpis?

    Banalna sprawa, a przyznam, że tak mnie w!@#$%^& to bezmyślne przeklepywanie, że
    nie wiem, czy się nie machnąłem w nr konta. Pani oczywiście tego nie
    sprawdziła, choć to NRB.

    A może jestem trochę rozleniwiony usługami banków internetowych i trochę
    odwykłem od wizyt w odziałach.

    Przypomina mi to ostatni wynalazek wrocławskiego przewoźnika miejskiego. Drobna
    zmiana. Zamiast biletów miesięcznych są 30 dniowe. I zaczęła się jazda: ludzie
    nie wiedzą do kiedy mają bilety, pensji nie ma - trzeba kupić bilet, kanary w
    ostatnich dniach miesiąca mają żniwo. I komu to przeszkadzało :-)

    Jacek

  • 2. Data: 2004-09-14 16:07:35
    Temat: Re: Dominet Bank idzie w slady BPH'u...
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Sep 2004 14:49:39 +0200, "Jacek"
    <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Witam,
    >
    >Kończy mi się lokata w Dominet Banku i postanowiłem jej nie przedłużać - złożyć
    >dyspozycję przelewu środków po zakończeniu lokaty.

    I slusznie zrobiles. Ja sie zagapilem i zrobilem to dopiero dzis,
    zamiast 1 lipca.

    Ale dlaczego o tym pisze, co moze zaciekawic PT Czytelnikow?

    Nie mialem tam wiele, dwie lokaty po jednym tauzenie, jedna stala
    druga przemienna. Stala byla na 7%. No i te stala dzis
    zlikwidowalem, jutro zrobie to samo po dzisiejszym doswiadczeniu ze
    zmienna. Ale sprobuje pobrac gotowke. :-)))

    Jak latwo policzyc, odsetek do 1 lipca bylo 70 zl. 20% dla Belki, to
    czyni dla mnie 56. Od 1 lipca pracowala za 5%, wiec 2/12 roku ale
    zerwalem, pal diabli, niech bedzie nic. Przelew, no ile moze kosztowac
    przelew? Pal szesc, niech kosztuje 5 zl. Zatem powinienem dostac 1051.
    Wedlug mnie oczywiscie. :-) A dostalem 1045,77 (nie liczac przeciez
    tych dwoch miechow). Czyli wzieli sobie za przelew kwote prawie 11
    zlotkow. Niezle, nie? Wychodzi, ze 1%, co dla mnie przyznaje, jest
    szokiem, po prostu nie jestem w ogole w kursie gdyz od ladnych paru
    lat posluguje sie wylaczni darmowymi badz znikomo kwotowo liczacymi
    sie przelewami w bankach internetowych (mBank, LG, VW - oczywiscie
    z roznymi zawirowaniami historycznymi, ale nie o tym pisze..). Jestem
    po prostu mocno zdziwiony. :-( I tym zdziwieniem po prostu
    pozwolilem sie z Panstwem podzielic.

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/

  • 3. Data: 2004-09-14 23:02:42
    Temat: Re: Dominet Bank idzie w ślady BPH'u...
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Kończy mi się lokata w Dominet Banku (ble, ble, ble)

    Co to ma wspolnego z BPH???
    Tam taka dyspozycje sklada sie ustnie.

  • 4. Data: 2004-09-15 06:06:59
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co to ma wspolnego z BPH???
    > Tam taka dyspozycje sklada sie ustnie.

    Dla mnie ma.
    Chodzi o przysyłanie do domu niewypełnionych papierów i konieczność wypełnienia
    ich danymi, którymi dysponuje bank. Było na grupie...

    Jacek

  • 5. Data: 2004-09-15 08:21:45
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Chodzi o przysyłanie do domu niewypełnionych papierów i konieczność
    wypełnienia
    > ich danymi, którymi dysponuje bank. Było na grupie...

    To Raiffeisen też tak ma.
    Wczoraj przysłali mi jako umowę do istniejącej (wydanej przed 12.10.2003 r.)
    VE... czysty formularz z masą kratek do wypełnienia... :-(

    m23m

  • 6. Data: 2004-09-15 12:42:36
    Od: "free" <n...@A...pl>

> [...]
    kanary w
    > ostatnich dniach miesiąca mają żniwo. I komu to przeszkadzało :-)

    Bo polityka Zarządu Miasta jest taka, żeby zniechęcić do korzystania z
    komunikacji publicznej (bilety wrocławskie są chyba najdroższe w Polsce).
    Wokół Zarządu kręcą się handlarze benzyną - może stąd te ruchy?

  • 7. Data: 2004-09-15 12:56:57
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > komunikacji publicznej (bilety wrocławskie są chyba najdroższe w Polsce).
    > Wokół Zarządu kręcą się handlarze benzyną - może stąd te ruchy?

    Tak myślisz? Trochę mi to pachnie spiskową teorią świata. Ale sam nie wiem, ja naiwny

    jestem...
    Być może ktoś zwyczajnie nie pomyślał...

    Jacek

  • 8. Data: 2004-09-15 13:11:27
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > z roznymi zawirowaniami historycznymi, ale nie o tym pisze..).  Jestem
    > po prostu mocno zdziwiony.  :-(  I tym zdziwieniem po prostu

    http://www.dominetbank.pl/lokaty/std-bl-faq-21.html#
    21
    Jak byk stoi, że 3 zeta. I tak chyba również było przed rokiem.

    Jeśli jesteś pewny swoich obliczeń, to reklamuj.
    Przepraszam, ale w tej chwili nie mam czasu, żeby to sprawdzić...

    Jacek

  • 9. Data: 2004-09-15 13:32:16
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Przepraszam, ale w tej chwili nie mam czasu, żeby to sprawdzić...

    Sprawdziłem na szybko i faktycznie w przybliżeniu sie zgadza (belkowe nawet 19%
    teraz,
    tylko nie pamiętam od kiedy). Zadzwoń, zapytaj, może oni Ci założyli zmienną?

    Jacek

  • 10. Data: 2004-09-15 20:38:09
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    r.)
    > VE... czysty formularz z masą kratek do wypełnienia... :-(

    To wszystkie banki tak maja. Musza zdazyc do 12 października
    z nowymi umowami do kart. W Raiffeisenie widocznie się
    pogubili z bazą klientów. Tylu ich teraz mają....