  • 1. Data: 2004-12-09 18:29:09
    Temat: Co zrobić z $ ?
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    Witam,

    Czy w obecnej sytuacji warto wymienić dolary na euro (stosunek 1,33) * ?
    Proszę o radę od jakiego poziomu gotówkowego ew. taka wymiana by się
    opłacała przy wizji raczej jak sadze wzrostu euro.

    --
    S pozdravem,
    August

    * zdaję sobie sprawę że to nie serwis wrożkarski.

  • 2. Data: 2004-12-09 19:06:49
    Temat: Re: Co zrobić z $ ?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik August napisał:

    > Czy w obecnej sytuacji warto wymienić dolary na euro (stosunek 1,33) * ?
    > Proszę o radę od jakiego poziomu gotówkowego ew. taka wymiana by się
    > opłacała przy wizji raczej jak sadze wzrostu euro.

    Imo, juz jakis czas temu lepiej bylo pozbys sie dolarow i zamienic je na
    cokolwiek(w sensie euro, pln). Euro tez na razie spada(do pln) i nic nie
    wskazuje, aby nagle mialo wzrosnac wiec trzymanie oszczednosci w euro to
    tez sredni pomysl.
    Natomiast dolar bedzie tracil w najblizszym czasie jeszcze wiecej, na
    wartosci. Zbywac jak najszybciej.

    pozdrawiam
    --
    wróżbita Mithos

  • 3. Data: 2004-12-09 19:50:55
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

> [...]
    > tez sredni pomysl.
    > Natomiast dolar bedzie tracil w najblizszym czasie jeszcze wiecej, na

    Hmm a ja wlasnie troche kupile ... No zobaczymy co z tego bedzie.

    Malin

  • 4. Data: 2004-12-09 21:48:28
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cpa7o5$rt6$1@news.onet.pl grupowicz Mithos napisał:

    > Imo, juz jakis czas temu lepiej bylo pozbys sie dolarow i zamienic je na
    > cokolwiek(w sensie euro, pln).

    Jasne, ale nie ma co rozliczac historii.

    > Euro tez na razie spada(do pln) i nic nie
    > wskazuje, aby nagle mialo wzrosnac wiec trzymanie oszczednosci w euro to
    > tez sredni pomysl.

    No, ale bedzie waluta za jakis czas (4 lata?) obowiazujaca. Sadze ze nie
    predzej niz rok przed wprowadzeniem, euro nie spadnie mocniej nizli jest
    teraz.

    > Natomiast dolar bedzie tracil w najblizszym czasie jeszcze wiecej, na
    > wartosci.

    dolar=ropa? A jak cos pieprznie po styczniu w Iraku ?
    :-)

    >Zbywac jak najszybciej.

    Moze i tak, ale zauwazmy ze wartosc nabywcza dolara w samej Ameryce nie
    maleje, a za 20 lat po zniesieniu wiz, bedzie mozna tam latac na weekendowe
    zakupy. :-D

    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2004-12-09 22:41:33
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości

    > Hmm a ja wlasnie troche kupile ... No zobaczymy co z tego bedzie.

    Kilka miesiecy temu podobnie czyniles... mozna sprawdzic archiwum ;-)

    Tez uwazam ze to dolek usd/eur, ale radzic to nikomu nie bede...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2004-12-09 22:56:27
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    Ja bym zostawila i czekala, tzn jakas lokata, albo co.

    IMHO, pomimo wyborow w styczniu, po wyborach bedzie prowadzona troche inna
    polityka, wiec USD powinien sie umocnic

    Co do Euro, jestem dosc sceptyczna, vide eurodolary i perspektywa
    rozszerzenia EMS oraz tego, ze UE wziela sie na powaznie za strategie
    lizbonska.
    Pozdrawiam

    KK

  • 7. Data: 2004-12-14 17:10:10
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cpal6n$pl$1@news.onet.pl grupowicz KaRoLa napisał:

    > Ja bym zostawila i czekala, tzn jakas lokata, albo co.

    Lokata dolarowa.. mogłabyś jakąś polecić ?

    --
    S pozdravem,
    August