  • 1. Data: 2006-01-25 13:11:38
    Temat: [LUKAS] Prace konserwacyjne bankomatów
    Od: "sidcom" <c...@s...pl>

    Prace konserwacyjne bankomatów
    W nocy z 29 na 30 stycznia z powodu prac konserwacyjnych prowadzonych przez
    Euronet istnieje możliwość wystąpienia krótkich przerw w korzystaniu z
    bankomatów Euronetu. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
    -----------------
    Dlaczego takie wiadomości nie są na pierwszej stronie tak jak to robi mBank
    ?
    Nie zawsze komuś chce się klikać w link "Więcej aktualności".
    Zamiast tej durnej wiadomości od 3 miesięcy o tym, że bank nie działa od
    23:00-2:00, powinna być chyba najświeższa informacja, czyli o bankomatach.
    A potem w nocy stoisz przed bankomatem i sie wkurwiasz, że nie działa.
    Osobę, która zarządza treścią na stronie Lukas Banku, powini wyjebać z
    pracy.

    pzdr

  • 2. Data: 2006-01-25 13:40:14
    Temat: Re: [LUKAS] Prace konserwacyjne bankomatów
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    sidcom <c...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > A potem w nocy stoisz przed bankomatem i sie wkurwiasz, że nie działa.
    > Osobę, która zarządza treścią na stronie Lukas Banku, powini wyjebać z

    Gdyby kogokolwiek takie informacje interesowały, to by je bank zamieszczał.

    Lukas nie jest typowym bankiem, a punktem obsługi ratalnej.
    Jego typowy klient kupuje na raty w hipermarkecie na przykład telewizor i co
    miesiąc spłaca po kilkadziesiąt złotych.
    Kiedy taki człek odstoi swoje przepisowe półtorej godziny w lukasowej kolejce,
    to już potem nie narzeka na półgodzinne kolejki w swoim PKO, czy na poczcie.

    Nie oczekuj od firmy, która długością kolejek była w stanie przebić
    postkomunistycznego molocha (PKO), by dorobiła się sprawnej strony WWW. Nawet
    jeszcze pół roku nie minęło od czasu, kiedy zaczęli uruchamiać swój pierwszy
    system bankowości on-line.

    Lukas jest pożyteczny, jak osiedlowa Biedronka, ale nie wymagaj cudów. :-)

  • 3. Data: 2006-01-25 13:46:28
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

> [...]
    >Euronet istnieje możliwość wystąpienia krótkich przerw w korzystaniu z
    >bankomatów Euronetu. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

    A inne banki zawiadamiają o awariach Euronetu?
    Tak z ciekawości pytam, bo dla Lukasa większość Euronetowych bankomatow jest
    traktowana jak obca (chyba tylko dla e-konta pro są bezpłatne)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2006-01-25 14:03:10
    Od: "sidcom" <c...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Bosiacki" <B...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A inne banki zawiadamiają o awariach Euronetu?
    > Tak z ciekawości pytam, bo dla Lukasa większość Euronetowych bankomatow
    > jest
    > traktowana jak obca (chyba tylko dla e-konta pro są bezpłatne)

    mBank zawiadamia, mam też tam konto więc wiem :)
    A co to znaczy, że dla Lukasa bankomaty Euronetu są obce ?, a bankomty BZWBK
    to są Lukasa ? - też są obce.
    Przecież Lukas nie ma swoich bankomatów, ale to nie zwalnia przeciez ich od
    informaowania na stronie głównej o awariach.

  • 5. Data: 2006-01-25 14:06:43
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Adam Bosiacki <B...@w...pl> napisał(a):

    > A inne banki zawiadamiają o awariach Euronetu?
    > Tak z ciekawości pytam, bo dla Lukasa większość Euronetowych bankomatow jest
    > traktowana jak obca (chyba tylko dla e-konta pro są bezpłatne)

    Ale bankomaty w ścianie Lukasa należą do Euronetu (nalepka kłamie?!).
    Więc Lukas nawet w bankomatach umieszczonych we własnych placówkach nie
    pozwala na pobranie pieniędzy bez prowizji?

    Zawsze uważałem, że Lukas to taki BiedaBank, ale nie sądziłem, że aż tak
    kiepski.

  • 6. Data: 2006-01-25 14:18:27
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >mBank zawiadamia, mam też tam konto więc wiem :)

    To znaczy że faktycznie Lukas daje ciała, w porównaniu z mbankiem.

    >A co to znaczy, że dla Lukasa bankomaty Euronetu są obce ?, a bankomty BZWBK
    >to są Lukasa ? - też są obce.
    Ale w BZWBK wypłaty dla Lukasa są zawsze bezpłatne a w euronecie niezawsze.

    >Przecież Lukas nie ma swoich bankomatów, ale to nie zwalnia przeciez ich od
    >informaowania na stronie głównej o awariach.

    Ale idąc dalej tym tropem, to każdy bank powinien informować o awariach i
    serwisach wszystkich możliwych sieci bankomatów. I to zawsze na głównej
    stronie. Muszę przyznać, że dla mnie to rybka, bo głównej strony Lukasa nie
    wudziałem od miesięcy. Strony transakcyjne jakoś mi wystarczają.

  • 7. Data: 2006-01-25 14:21:21
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Ale bankomaty w ścianie Lukasa należą do Euronetu (nalepka kłamie?!).

    Lukas odróżnia bezpłatne bankomaty Euronetu (te przy oddziałach) od reszty.
    Pełna lista bezpłatnych jest na ichnich stronach. Bezpłatne są wszystkie
    BZWBK.

  • 8. Data: 2006-01-25 14:25:01
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Adam Bosiacki <B...@w...pl> napisał(a):

    > Ale idąc dalej tym tropem, to każdy bank powinien informować o awariach i
    > serwisach wszystkich możliwych sieci bankomatów.

    Nie wszystkich, ale przynajmniej tych, które są fizycznie umieszczone w jego
    placówkach.

  • 9. Data: 2006-01-25 14:53:21
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Nie wszystkich, ale przynajmniej tych, które są fizycznie umieszczone w jego
    >placówkach.

    Obejrzałem te strony i skłonny jestem przyznać, że masz rację.
    Co prawda, technicznie rzecz biorąc (co czynię raczej dla czepiania się, bo
    się z Tobą zgadzam, co do zasady), te bankomaty są nie *w placówkach*, ale *w
    pobliżu placówek*, ale mniejsza z tym.
    Druga kwestia to taka, czy aby na pewno strona główna jest właściwym miejscem
    (bo tu zawsze się można spierać ile wiadomości można zmieścić i które są

    ażniejsze). Ja bym raczej szukał pod "Bankomaty" i brak tej informacji w tym

    miejscu rzeczywiście świadczy o braku profesjonalizmu przy planowaniu stron
    ogólnodostępnych.
    W sumie jednak jakoś mało wierzę, aby ktokolwiek wychodząc do bankomatu
    oglądał strony swojego banku w poszukiwaniu informacji. A jak bankomaty nie
    działają to raczej klnę na właściciela bankomatu, a nie na bank (jeżeli są to
    różne podmioty).

  • 10. Data: 2006-01-25 14:55:06
    Od: "sidcom" <c...@s...pl>

    > Lukas odróżnia bezpłatne bankomaty Euronetu (te przy oddziałach) od
    > reszty.
    > Pełna lista bezpłatnych jest na ichnich stronach. Bezpłatne są wszystkie
    > BZWBK.

    Przecież to jakieś bzdury.
    Jeśli jesteś posiadaczem konta "E-KONTO PRO" to czy ten zasrany bankomat
    Euronetu bedzie przy oddziałach, czy w ścianie, czy na dworcu centralnym,
    czy w hipermarkecie to wypłaty są bezpłatne.
    Podsumowując:
    BZWBK - bezpłatne dla wszystkich
    BZWBK i Euronet - bezpłatne dla posiadaczy e-konto PRO

    do tego żeby to zrozumieć nie jest potrzebna żadna lista bankomatów

    pzdr