  • 1. Data: 2002-06-27 10:53:41
    Temat: Wpłata gotówki do mBanku - gdzie najtaniej?
    Od: "AL" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Interesuje mnie gdzie można najtaniej ( w jakiej placówce bankowej czy może
    na poczcie) wpłacić gotówke na konto mbaku.
    Zakładam że nie mam żadnego konta w innym banku więc polecenie przelewu z
    banku odpada.
    W gre wchodzą placówki bankowe lub poczta czyli wpłata pieniędzy przy
    okienku i złożenie druku przelewu.
    Który bank pobiera najmniejszą opłatę za ta usługę a może to poczta jest
    najtańsza?

    Pozdrawiam
    AL

  • 2. Data: 2002-06-27 11:02:59
    Temat: Re: Wpłata gotówki do mBanku - gdzie najtaniej?
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

> [...]
    > okienku i złożenie druku przelewu.
    > Który bank pobiera najmniejszą opłatę za ta usługę a może to poczta jest

    poczta - koszt 3 PLN

  • 3. Data: 2002-06-27 11:16:04
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > poczta - koszt 3 PLN

    A ja mam inne dane: http://www.poczta-polska.pl/cennik/indexk.html

    Jacek

  • 4. Data: 2002-06-27 11:56:12
    Od: <e...@p...com>

    BEZ OPŁAT PROWIZJI W MULTIBANKU RACHNEK DEPOZYTOWY SAMEMU TRZEBA WYKONAĆ
    PRZELEW JAK NA eMAX-ie !!!

  • 5. Data: 2002-06-27 12:19:21
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <e...@p...com> napisał w wiadomości
    > BEZ OPŁAT PROWIZJI W MULTIBANKU RACHNEK DEPOZYTOWY SAMEMU TRZEBA WYKONAĆ
    > PRZELEW JAK NA eMAX-ie !!!

    Ale aby to zrobić tro musisz mieć chyba min.1000zł wpłacone na tym rachunku
    i dopiero nadwyzkę możesz przelać.
    Inaczej mówiąc blokujesz sobie 1000zł aby móc wykonać darmowe przelewy.
    To już lepiej założyć ROR w banku i zlecać przelewy bądź płacić na poczcie
    prowizję 0.5% min. 3.50zł.

    Chyba, że w grę wchodzą duże kwoty, a nie po stówce lub po kilka setek.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-06-27 19:55:31
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    > A ja mam inne dane: http://www.poczta-polska.pl/cennik/indexk.html

    napewno 3 zl jest, chociaz Poczta nie jest dorym pomyslem, srodki ida dosyc
    dlugo (zwykle okolo tygodnia)

  • 7. Data: 2002-06-27 22:32:24
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > napewno 3 zl jest,

    Masz rację 3zł jest ale dokładnie zapłacisz 0.5% kwoty min.3.50zł, więc
    zapomniałeś o 50groszach ;)

    > chociaz Poczta nie jest dorym pomyslem, srodki ida dosyc
    > dlugo (zwykle okolo tygodnia)

    Tyle, że w banku gdzie jesteś osobą z ulicy, która nie ma RORu to zapłacisz
    5, 10, 15zł lub więcej

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-06-28 07:08:17
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > okienku i złożenie druku przelewu.
    > Który bank pobiera najmniejszą opłatę za ta usługę a może to poczta jest

    125 raz zaproponuje rachunek bieżący w PEKAOSA, nic on nie kosztuje, a do
    wpłat i większych wypłat masz jak znalazł. Zakładanie go trwa kwadrans i
    masz juz problem rozwiazany :P
    Przelew kosztuje 3 zl .
    Wojtek

  • 9. Data: 2002-06-28 08:29:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "fotech"
    > 125 raz zaproponuje rachunek bieżący w PEKAOSA, nic on nie kosztuje,
    > Przelew kosztuje 3 zl .

    e tam - lokacyjny rach w Raiffeisen jest lepszy - zero oplat i przelew darmowy
    ;-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-06-28 17:36:48
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > e tam - lokacyjny rach w Raiffeisen jest lepszy - zero oplat i przelew
    darmowy

    jak ja mam jechac przez całe miasto, żeby wplacic pare groszy do kasy
    rajfajzena, to dzieki ...
    fotech