  • 1. Data: 2004-04-29 13:35:31
    Temat: Multibank <> mBank
    Od: "Veetold" <v...@v...pl>

    Czy po wprowadzeniu opłat za przelewy ktoś może porównywał atrakcyjność
    dwóch projektów detalicznych BRE Banku:
    - Multibank
    - mBank
    W tej chwili Mulibank oferuje niższe oprocentowanie kredytu odnawialnego
    oraz nie pobiera prowizji, no i nie ma opłat za przelewy.

    Mam w mBanku kredyt odnawialny oraz kartę kredytową i zastawiam się nad
    alternatywą, choś przyznam, że z mBanku jestem generalnie zadowolony.

    Może ktoś przeniósł lub próbował przenieść podobne konto?

    Zastanawiłem się nad Lukas e-Konto PRO, ale zniechęciło mnie płacenie
    prowizji (2%) od wypłat w banku.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-04-29 17:59:45
    Temat: Re: Multibank <> mBank
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Veetold napisał(a):

    > Czy po wprowadzeniu opłat za przelewy ktoś może porównywał atrakcyjność
    > dwóch projektów detalicznych BRE Banku:
    > - Multibank
    > - mBank

    Tak. Przeniosłem się do Multibanku i nie żałuję :)

    > W tej chwili Mulibank oferuje niższe oprocentowanie kredytu odnawialnego
    > oraz nie pobiera prowizji, no i nie ma opłat za przelewy.

    Fakt

    > Mam w mBanku kredyt odnawialny oraz kartę kredytową i zastawiam się nad
    > alternatywą, choś przyznam, że z mBanku jestem generalnie zadowolony.

    Skoro jesteś zadowolony to dlaczego chcesz zmienić bank?

    > Może ktoś przeniósł lub próbował przenieść podobne konto?

    Przeniosłem kredyt odnawialny z Mbanku do Multibanku. Zero problemów i
    muszę pochwalić MBank, że stanęli na wysokości zadania i bardzo mi pomogli
    w szybkim uruchomieniu kredytu w Multibanku

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-04-29 18:20:56
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    > Przeniosłem kredyt odnawialny z Mbanku do Multibanku. Zero problemów i
    > muszę pochwalić MBank, że stanęli na wysokości zadania i bardzo mi pomogli
    > w szybkim uruchomieniu kredytu w Multibanku

    Może załatwiali to Ci sami pracownicy, co obsługują Cię w Multi, więc
    dostali za to premię? ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-04-29 19:27:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Tomasz Waszczynski napisał(a):

    > Może załatwiali to Ci sami pracownicy, co obsługują Cię w Multi, więc
    > dostali za to premię? ;]

    Nie sądzę ;)

    Jak powiedziałem, że chcę przenieść kredyt odnawialny z Mbanku do Multi to
    po drugiej stronie od razu zrobiło się chłodniej jakby ktoś klimatyzację
    włączył ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-04-29 19:41:14
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > po drugiej stronie od razu zrobiło się chłodniej jakby ktoś klimatyzację

    Hm, to może dostali też karę w mBanku za niezatrzymanie klienta? ;]

  • 6. Data: 2004-04-30 08:57:39
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    = = = (...ciach...) = = =
    > Zastanawiłem się nad Lukas e-Konto PRO, ale zniechęciło mnie płacenie
    > prowizji (2%) od wypłat w banku.
    >
    > Pozdrawiam.
    ==========
    Platnosc za podjecie gotowki w oddziale to NIE 2 [%] a 2;- [PLN]. Tak mnie
    przynajmniej skasowano jeszcze cztery dni temu.
    RePozdrawiam!
    PL

  • 7. Data: 2004-04-30 09:02:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Platnosc za podjecie gotowki w oddziale to NIE 2 [%] a 2;- [PLN]. Tak mnie
    > przynajmniej skasowano jeszcze cztery dni temu.

    2 PLN dla ekonta PRO, dla ekonta jest to 5 PLN. Z resztą każde konto w
    Lukasie ma w tym (i nie tylko w tym) względzie różne stawki.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn