  • 1. Data: 2004-04-29 13:16:12
    Temat: Re: Kolonizacja pałaca paca Kwaśnego.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    A N A R C H I A <n...@s...net> wrote:
    > Aleks Kwaśniewski to pasożyt.
    > Aleksa na taczkę i do wywalania gnoju.

    synku - chcesz, zeby ci odcieli dostep do netu?

  • 2. Data: 2004-04-29 13:24:11
    Temat: Kolonizacja pałaca paca Kwaśnego.
    Od: "A N A R C H I A" <n...@s...net>

  • 3. Data: 2004-04-29 13:46:09
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    A N A R C H I A napisał:

    > Aleks Kwaśniewski to pasożyt.
    > Aleksa na taczkę i do wywalania gnoju.

    Oj panie kolego, lepiej uważaj, żeby do drzwi Studia
    Reklamy i Poligrafii "Hit" w Szklarskiej Porębie nie
    zapukało dwóch smutnych panów... Bo sami nie wyjdą...

    Szy.

  • 4. Data: 2004-04-29 13:58:05
    Temat: Re: Kolonizacja pałaca paca Kwa?nego.
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Apr 2004 15:46:09 +0200, w <c...@s...nitka.pl>, "Szymon
    Nitka" <s...@u...pl> napisał(-a):

    > Oj panie kolego, lepiej uważaj, żeby do drzwi Studia
    > Reklamy i Poligrafii "Hit" w Szklarskiej Porębie nie
    > zapukało dwóch smutnych panów... Bo sami nie wyjdą...

    "Hit" Studio Reklamowe
    58-580 Szklarska Poręba, ul. 1 Maja 13/1
    woj. dolnośląskie, pow. Jelenia Góra
    tel. (075) 717-44-14 fax. (075) 717-44-14

    Już jedziem :>

    A stąd można im wysłać emaila :)
    http://www.panoramafirm.com.pl/guru/index.php?type=f
    irmy&lang=pl&keyword=&name=hit&category=&phone=&voiv
    =1&powiat=&city=Szklarska%20Por%EAba&street=&street_
    no=&back=%2Fguru%2Findex.php%3Ftype%3Dfirmy%26id_cat
    egory%3D%26prev_category%3D%26lang%3Dpl%26keyword%3D
    %26name%3Dhit%26category%3D%26phone%3D%26voiv%3D1%26
    powiat%3D%26city%3DSzklarska%2BPor%25EAba%26street%3
    D%26street_no%3D&id=719726&mail=1

  • 5. Data: 2004-04-29 15:48:41
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Jezu wiem ze NTG ale powidzcie laikowi jak po adresie IP poznac czyje to IP
    tzn jakiej firmy? bo akurat jest mi to bardzo potrzebne

    pozdr
    Marek

  • 6. Data: 2004-04-29 16:00:17
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    > Jezu wiem ze NTG ale powidzcie laikowi jak po adresie IP poznac czyje
    > to IP tzn jakiej firmy? bo akurat jest mi to bardzo potrzebne

    np. tutaj:
    http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/whois/wh
    ois.html
    http://www.nospam-pl.net/whois.php

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 7. Data: 2004-04-29 16:16:20
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    no ok ale gdzie tam nazwa firmy?

    Marek

  • 8. Data: 2004-04-29 17:30:02
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Radosław Popławski napisał:

    > Już jedziem :>

    Co jedziem, co jedziem, ja wesoły jestem ;)

    Szy.

  • 9. Data: 2004-04-29 17:32:15
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Marek napisał:

    > no ok ale gdzie tam nazwa firmy?

    W pole 'whois' wpisz numer IP, który uzyskasz z zamiany
    nazwy domenowej w polu 'host'. W 'whois' zaznacz 'Europa'.

    W tym przypadku delikwent ze Szklarskiej miał pecha,
    gdyż dla uslugi InternetDSL do whois'a wpisywane są dane
    abonenta łącza. Ot, jedna z niewielu rzeczy za jakie należą
    się oklaski dla TP SA.

    Szy.

  • 10. Data: 2004-04-29 21:22:47
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 29 Apr 2004 15:24:11 +0200, "A N A R C H I A" <n...@s...net>
    wrote:

    >Aleksa na taczkę i do wywalania gnoju.

    tego nie łapię. Na taczce powinien być gnój, a wywalający jednak
    powinien pozostać poza taczką :-)
    --
    Jarek Andrzejewski