  • 11. Data: 2002-11-11 16:37:00
    Temat: Re: Multibank - gdzie demo?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqokn3$46n$1@foka.acn.pl, Karol wrote:
    > Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bez kombinacji US nie przyjmie przelewu?

    Moze, ale nie musi :)

    Ale nie przesadzajmy - te "kombinacje" to nie taka tragedia. Wystarczy raz
    uwaznie przeczytac te zalecenia i zapisac sobie szablony przelewow, albo
    zapisac sobie tytuly tych typow przelewow, jakie sie wykonuje w jakims pliku
    i wklejac.

  • 12. Data: 2002-11-11 16:54:18
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moze, ale nie musi :)

    Do konca tego roku to chyba jednak musi :-)

    Karol

  • 13. Data: 2002-11-12 08:00:33
    Od: i...@w...pl

    > Do konca tego roku to chyba jednak musi :-)

    W styczniu najprawdpodobniej będzie w MultiBanku także formatka przelewów do US
    (podobnie, jak obecna formatka przelewów do ZUS).

    pzdr.
    cougar

  • 14. Data: 2002-11-12 10:23:04
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > W styczniu najprawdpodobniej będzie w MultiBanku także formatka przelewów
    do US
    > (podobnie, jak obecna formatka przelewów do ZUS).

    W takim razie miejmy nadzieję, że zdążą z tym wszystkim, bo jakby nie
    patrzeć
    to koniec roku już blisko.

    Pix

  • 15. Data: 2002-11-12 10:23:47
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    s...@p...onet.pl wrote:

    > Teraz to już sam nie jestem pewien, może to był mBank.

    bylo demo Multi w postaci zrzutow z poszczegolnych ekranow systemu
    i bylo to na stronach amg chyba
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 16. Data: 2002-11-12 13:00:49
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]

    Formatka przelewów do US wkrótce się pojawi.

    > Bez kombinacji US nie przyjmie przelewu?

    Do końca roku przelewy do US można wykonywać w normalny sposób - tak stanowi
    prawo.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski