  • 1. Data: 2002-11-08 21:06:52
    Temat: pytanie o bz wbk
    Od: "krash17" <k...@g...pl>

    mam pytanie:
    posiadam konto 24xtra student w bz w miejscowosci X.
    czy jesli bede chcial wplacic jakas kwote w innej placowce tego samego banku
    w miejcowosci Y, to czy zaplace jakas prowizje?
    z gory dziekuje

    pozdrawiam
    --------
    krash17

  • 2. Data: 2002-11-08 21:56:14
    Temat: Re: pytanie o bz wbk
    Od: "szymek" <s...@w...pl>

    "krash17" <k...@g...pl> wrote in message
    >jesli bede chcial wplacic jakas kwote w innej placowce tego samego banku
    >w miejcowosci Y, to czy zaplace jakas prowizje?

    nie - niby za co ? bank to bank !
    zapisz sobie numer rachunku tylko gdzies

    pozdr
    szymek

  • 3. Data: 2002-11-08 22:00:26
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krash17" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    banku
    > w miejcowosci Y, to czy zaplace jakas prowizje?

    A we własnej płacicsz?

    Karol

  • 4. Data: 2002-11-08 23:13:38
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

    > posiadam konto 24xtra student w bz w miejscowosci X.
    > czy jesli bede chcial wplacic jakas kwote w innej placowce tego
    samego banku
    > w miejcowosci Y, to czy zaplace jakas prowizje?

    Za wyplate we wlasnym oddziale prowizja 1 PLN, za wyplate w innym
    oddziale 2 PLN.
    Lepszym (tanszym ;-) pomyslem jest korzystanie z bankomatow.

    Pirxx

  • 5. Data: 2002-11-09 09:24:52
    Od: "krash17" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A we własnej płacicsz?
    >
    > Karol

    nie wiem. na razie wplacalem tam tylko przelewem z ekonta w mbanku

    pozdrawiam
    --------
    krash17

  • 6. Data: 2002-11-09 09:50:02
    Od: "krash17" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oddziale 2 PLN.
    > Lepszym (tanszym ;-) pomyslem jest korzystanie z bankomatow.

    chodzilo mi o WPLATE
    pozdrawiam
    --------
    krash17

  • 7. Data: 2002-11-09 19:46:46
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

    Wplata na wlasne konto jest wolna od prowizji, niezaleznie od oddzialu

    Pirxx

  • 8. Data: 2002-11-09 20:03:28
    Od: "krash17" <k...@g...pl>

    > Wplata na wlasne konto jest wolna od prowizji, niezaleznie od oddzialu
    >
    > Pirxx

    dzieki

    pozdrawiam
    --------