  • 1. Data: 2002-10-29 09:24:03
    Temat: Multibank - formularz o zatrudnieniu i zarobkach
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    wczoraj bylem w multibanku , w sprawie karty kredytowej.
    Dostalem formularz dla pracodawcy o zarobkach i zatrudnieniu.
    A tam rubryki:

    Zajmowane stanowisko......
    kod stanowiska wg ZUS.....
    Wykonywany zawod........
    kod zawodu wg ZUS......
    Rodzaj dzialalnosci wg PKD/EKD....... (o firmie)
    Skladka ubezp. jest odprowadzana do ZUS oddzial w ...........

    A do tego zycza sobie srednia pensje za ostatnie 12 !!! miesiecy.

    Mialem kilka formularzy z roznych bankow, ale tylu danych
    to jeszcze zaden nie chcial.
    A moze mi dali standardowy formularz wykorzystywany np
    do kredytow a nie do kart kredytowych ???

    MarcinP

  • 2. Data: 2002-10-29 09:25:47
    Od: l...@o...pl

    oni mają jeden formularz do wszystkich produktów kredytowych :(
    A poza tym możesz po prostu przynieść zaświadczenie od pracodawcy o zarobkach
    na formularzu twojego pracodawcy.
    Historii rachunku nie żądali?

  • 3. Data: 2002-10-29 10:19:57
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Historii rachunku nie żądali?
    >
    > --

    jasne ze chcieli. i nie zadawala ich wydruk internetowy mBanku.
    tak wiec darmowy mbank wczoraj zarobil na mnie 5 zlotych
    za ow papier.

    MarcinP

  • 4. Data: 2002-10-29 10:21:26
    Od: s...@o...pl

> [...]
    >
    > MarcinP
    >
    > :) Pekao bierze 5 zyli od strony a jak z zeszłego roku to nawet 6 zyli od
    strony

  • 5. Data: 2002-10-29 10:32:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MarcinP wrote:

    > jasne ze chcieli. i nie zadawala ich wydruk internetowy mBanku.
    > tak wiec darmowy mbank wczoraj zarobil na mnie 5 zlotych
    > za ow papier.

    A ja sobie daruję. Nie widzę powodu by płacić bo 2 działy nie mogą się
    dogadać.

    KJ

  • 6. Data: 2002-10-29 15:51:43
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 29 Oct 2002 11:19:57 +0100, "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >jasne ze chcieli. i nie zadawala ich wydruk internetowy mBanku.
    >tak wiec darmowy mbank wczoraj zarobil na mnie 5 zlotych
    >za ow papier.
    Wziales historie bez pieczatki ? Bedziesz musial jeszcze doplacic 15
    zl na ta z pieczatka, przynajmniej w MuLinii twierdza ze potrzeba
    historie z pieczatkami banku, a taka kosztuje 15 zl w mBanku.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 7. Data: 2002-10-29 15:55:26
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > oni mają jeden formularz do wszystkich produktów kredytowych :(

    A czy jeśli sie będę starać o Visę Classic (charge'ową) to też muszę
    wypełniać ten formularz?
    Nie mam żadnej pracy ale wpływy na konto min.1000 zł by były.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozkład PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogłoszeniowa "szukam ludzi do
    wyprawy"

  • 8. Data: 2002-10-29 20:02:57
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jasne ze chcieli. i nie zadawala ich wydruk internetowy mBanku.
    > tak wiec darmowy mbank wczoraj zarobil na mnie 5 zlotych
    > za ow papier.

    > MarcinP

    Z tego co mi wiadomo..Multibank moze honorowac wydruk z banku
    wirtualnego....wystarczy ze zalogujesz sie przy pracowniku Multibanku.

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 9. Data: 2002-10-29 21:47:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 29 Oct 2002 10:24:03 +0100, "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mialem kilka formularzy z roznych bankow, ale tylu danych
    >to jeszcze zaden nie chcial.
    >A moze mi dali standardowy formularz wykorzystywany np
    >do kredytow a nie do kart kredytowych ???

    Musiales dostac zaswiadczenie do kredytow hipotecznych, tam sa
    wymagane dochody za 12 mc.
    Do karty wystarczy za 3 miesiace
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2002-10-30 07:28:10
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Wziales historie bez pieczatki ? Bedziesz musial jeszcze doplacic 15
    > zl na ta z pieczatka, przynajmniej w MuLinii twierdza ze potrzeba
    > historie z pieczatkami banku, a taka kosztuje 15 zl w mBanku.

    chyba nie. dyskutujac z pania, powiedzialem im, ze przeciez mBank
    przysyla potwierdzenie bez pieczatki a pani powiedziala, ze nieszkodzi
    bo jest na firmowym papierze

    MarcinP