  • 1. Data: 2002-10-29 07:21:12
    Temat: czy Taryfa 0 w ING to naprawdę 0 opłat i podgląd karty przedpłaconej ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    mam kartę przedpłaconą (nawet dwie, bo jedna w prezencie)

    czy jeśli założę w ING konto z taryfą 0 to będę je widział (i jak zrobić
    żeby je widzieć) ?

    czy taryfa 0 naprawdę jest bezkosztowa jeśli nie korzystam z żadnych usług i
    wyciągów ?

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-10-29 07:32:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski"
    > czy jeśli założę w ING konto z taryfą 0 to będę je widział (i jak zrobić
    > żeby je widzieć) ?

    nie wiem

    > czy taryfa 0 naprawdę jest bezkosztowa jeśli nie korzystam z żadnych usług
    > wyciągów ?

    jest - u mnie wisi informacja ze zaplace prowizje 0,50 za wyplate we wlasnym
    bankomacie ale jak nie robisz przelewow i wyplaty w bankomacie (pozostaje
    placenie kartą bezgotowkowe) to jest darmowe. Z przymusowego wyciagu sie
    wycofali
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-29 07:35:47
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > placenie kartą bezgotowkowe) to jest darmowe. Z przymusowego wyciagu sie

    a wypłata w bankomacie własnym jest płatna na jakiej podstawie ? w tabeli
    opłat i prowizji nie ma tej kwoty

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2002-10-29 07:43:10
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > a wypłata w bankomacie własnym jest płatna na jakiej podstawie ? w tabeli
    > opłat i prowizji nie ma tej kwoty

    jest na 100% dla taryfy 0
    - ale nikt Ci nawet nie kaze brac karty "do konta"
    wyplacaj po prostu ta przedplacona (oczywiscie bez prowizji)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2002-10-29 07:47:03
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > jest na 100% dla taryfy 0
    > - ale nikt Ci nawet nie kaze brac karty "do konta"
    > wyplacaj po prostu ta przedplacona (oczywiscie bez prowizji)

    no tak - ja mam zamiar mieć tylko przedpłaconą - nie chcę karty do konta :)
    interesuje mnie wyłącznie podgląd w Internecie

    pozdrawiam
    piotr

  • 6. Data: 2002-10-29 07:47:47
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > no tak - ja mam zamiar mieć tylko przedpłaconą - nie chcę karty do konta :)
    > interesuje mnie wyłącznie podgląd w Internecie

    obecnie mnie tez isteresuje tylko to bo strasznie nie podoba
    mi sie ING :-) Najchetniej w ogole bym zamknal konto ale pewnie
    sie bede bal, ze jednak mi odetna dostep i przeklasyfikuje
    sobie konto studenckie na Taryfe 0...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-10-29 09:35:34
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > żeby je widzieć) ?
    >
    > czy taryfa 0 naprawdę jest bezkosztowa jeśli nie korzystam z żadnych usług i

    Przestudiowałem dzis TOiP i moim zdaniem dostęp do INGBankOnline i Halo
    Sląski jest bezprowizyjny. Jak otrzymasz taryfę 0 i uaktywnisz internet i IVR,
    to napisz nam, czy widzisz i słyszysz saldo przedpłaconych.

    Piotrek