  • 1. Data: 2002-10-29 03:50:44
    Temat: czy można z bankomatu wyjąc?
    Od: "Walker" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Zadanie na dziś:
    Jasio ma na koncie 1000zł ale do kupna upragnionej motorynki brakuje mu
    2000zł.
    Czy Jasio może wyjąć z różnych bankomatów 2x1000zł w krótkim czasie?
    Pomóżcie Jasiowi ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Fan Jasia - Walker
    j...@N...gazeta.pl

  • 2. Data: 2002-10-29 05:57:30
    Temat: Re: czy można z bankomatu wyjąc?
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    > Jasio ma na koncie 1000zł
    > Czy Jasio może wyjąć z różnych bankomatów 2x1000zł

    może jeśli:
    - nie bedzie to karta on-line'owa (v.electron) tylko np. classic,
    - będzie wypłacał w bankomacie obcego banku.

    myślę, że wtedy się uda.
    nie wiem czy oba warunki są konieczne.

    ps. jasio może mieć dopuszczalny debet, lub kredyt w rachunku i wtedy nie ma
    o czym gadać

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 3. Data: 2002-10-29 07:12:47
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie wiem czy oba warunki są konieczne.
    >
    > ps. jasio może mieć dopuszczalny debet, lub kredyt w rachunku i wtedy nie

    czy jezeli Jasio rabnal komus karte i takim sposobem udaloby mu sie wyplacic
    wiecej niz wynosi dzienny limit wyplat to bylaby to podstawa reklamacji
    (wiem ze Jasio musial znac pin a to stawialoby prawowitego wlasciciela karty
    na z gory przegranej pozycji, ale pominmy ten szczegol)

    --
    A.S.

  • 4. Data: 2002-10-29 19:30:05
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Walker" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mu 2000zł.
    > Czy Jasio może wyjąć z różnych bankomatów 2x1000zł w krótkim czasie?

    Witam,

    karta Mestro (Pekao SA). Wyjmujemy 2x po 1000 PLN: 1 wyjecie o 23:59, drugie 00:01.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 5. Data: 2002-10-29 20:13:10
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Walker pisze:

> [...]
    > 2000zł.
    > Czy Jasio może wyjąć z różnych bankomatów 2x1000zł w krótkim czasie?
    Niech jasio zrealizuje całą książeczkę czekową na poczcie.
    --
    mj

  • 6. Data: 2002-10-30 01:37:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> writes:

    > może jeśli:
    > - nie bedzie to karta on-line'owa (v.electron) tylko np. classic,

    Przy transakcjach bankomatowych i tak wszystkie operacje sa online.

    > - będzie wypłacał w bankomacie obcego banku.

    Bez znaczenia.

    > myślę, że wtedy się uda.
    > nie wiem czy oba warunki są konieczne.

    Nawet razem nie wystarcza.

    Natomiast sa mozliwe rozmaite scenariusze, nawet przy plaskich kartach
    (wlasciwie nie ma tu znaczenia wypuklosc) - mozna wyciagnac pieniadze
    w obcym banku (nie bankomacie), rozliczenie moze sie minac z blokada,
    i wtedy mozna wyciagnac ponownie (np. juz z bankomatu).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-10-30 10:13:21
    Od: "Walker" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.arsqc1.160.jaszczurka@home.or.10_5_8_ne
    twork.pl...
    > Jesienną porą czytam pl.biznes.banki

    > Niech jasio zrealizuje całą książeczkę czekową na poczcie.
    > --
    > mj

    Jasio ma konto w Citi i nie ma książeczki czekowej tylko kartę Maestro.
    Jasio już bardzo nie lubi swojego banku bo po 2 latach wzorowego prowadzenia
    konta odmówili mu wydania karty kredytowej :((
    Więc Jasio postanowił wziąć sobie kredyt sam!

    --
    Walker
    j...@N...gazeta.pl

  • 8. Data: 2002-11-01 18:15:06
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

> [...]
    prowadzenia
    > konta odmówili mu wydania karty kredytowej :((
    > Więc Jasio postanowił wziąć sobie kredyt sam!

    Niech Jasio weźmie pod uwagę uwagę, że kartę kredytową lepiej mieć w
    banku, w ktorym nie ma się konta osobistego, z którego - w razie "W" -
    bank zabierze sobie pieniążki, co do których będzie uważał, że to jemu
    się należą. Niech jasio poszuka oferty kart kredytowych w innym banku, a
    konto zostawi tam, gdzie jest.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl