  • 1. Data: 2010-08-25 12:43:03
    Temat: Multibank - exodus (blog)
    Od: News <n...@d...invalid>

    Wczoraj zamykałem rachunek w Multibanku w Warszawskim oddziale na Emilii
    Plater, z powodu wprowadzenia absurdalnych opłat za karty debetowe i
    prowadzenie rachunku.
    Przede mną 1 osoba zamykająca rachunek, w ciągu około 10 minut weszły
    jeszcze 4 osoby, każda z nich pytała o zamknięcie rachunku.

    Ciekawe ile osób im uciekło przed wprowadzeniem opłat, a ile jeszcze
    ucieknie jak zobaczy pierwsze opłaty we wrześniu.

    Podsumowując - byłem klientem Multibanku od października 2002 r.,
    Multikonto ja, korzystałem z dosyć wysokiego limitu kredytowego, do
    rachunku miałem kartę Visa, przez ponad rok miałem u nich rachunek
    firmowy, teraz już na mnie nie zarobią.

    Wprowadzenie 60 zł rocznej opłaty za kartę debetową do rachunku -
    ZDZIERSTWO! (nic poza chciwością i żądzą zysku nie uzasadnia wzrostu
    opłaty z 35 zł na 60zł)
    Prowadzenie rachunku z taryfą comfort wzrosło z 0 zł/rok na 54 zł/rok.,
    rachunek oprocentowany na 0,00%, prowadzenie rachunku z taryfą active
    wzrosło z 0 zł na 108,00 zł/rok, bank nie otwiera już rachunków z taryfą
    comfort. ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ.

    N.

  • 2. Data: 2010-08-25 16:28:28
    Temat: Re: Multibank - exodus (blog)
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Wed, 25 Aug 2010 14:43:03 +0200, News wrote:

    > Wprowadzenie 60 zł rocznej opłaty za kartę debetową do rachunku -
    > ZDZIERSTWO! (nic poza chciwością i żądzą zysku nie uzasadnia wzrostu
    > opłaty z 35 zł na 60zł)

    25 zł rocznie to zdzierstwo ?

> [...]
    > rachunek oprocentowany na 0,00%, prowadzenie rachunku z taryfą active
    > wzrosło z 0 zł na 108,00 zł/rok, bank nie otwiera już rachunków z taryfą

    Nic niezwykłego, nawet nie są wysokie te kwoty.

    >ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ.

    To taki żarcik, czy też nie znasz banków liczących sobie więcej ?

    --
    Mar.

  • 3. Data: 2010-08-25 17:01:05
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-08-25 18:28, MAR pisze:

    > To taki żarcik, czy też nie znasz banków liczących sobie więcej ?

    Ja znam. Ale jak już było w reklamie proszku: po co przepłacać?

  • 4. Data: 2010-08-25 17:42:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MAR" <M...@s...org> wrote in message
    > To taki żarcik, czy też nie znasz banków liczących sobie więcej ?

    Tylko po co placic za uslugi, ktore mozna miec w innym banku za darmo. A jak
    ten sam towar w kilku sklepach widzisz po roznych cenach to tez wybierasz
    najdrozsza oferte??

  • 5. Data: 2010-08-25 17:56:43
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2010-08-25 14:43, News pisze:
> [...]
    > Przede mną 1 osoba zamykająca rachunek, w ciągu około 10 minut weszły
    > jeszcze 4 osoby, każda z nich pytała o zamknięcie rachunku.

    Chyba są zdesperowani, bo gdy ja zamykałem tydzień temu swój rachunek,
    pracownik wprost zasugerował że mogę przecież sobie poprzelewać parę
    razy w tą i z powrotem moje dochody, żeby wyrobić obrót uprawniający do
    aquariusa. Żałuję, że się spóźniłem o te kilkanaście dni, i będę im
    musiał zapłacić część opłaty za wrzesień.

    A tak swoją drogą, jestem ciekawy kiedy Multi wprowadzi kolejną w ciągu
    ostatnich paru lat radykalną zmianę cennika opłat i prowizji, żeby
    uratować chociaż kilku klientów po takim spadku...

    pozdr
    ŁukaszT

  • 6. Data: 2010-08-25 19:02:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-08-25 18:28, MAR pisze:
    > Nic niezwykłego, nawet nie są wysokie te kwoty.
    > To taki żarcik, czy też nie znasz banków liczących sobie więcej ?

    Kwoty jako same kwoty to wysokie nie są ale jak na usługi bankowe to są
    całkiem spore. W dodatku oferta dużo gorsza niż u konkurencji.
    Reasumując : gdzie indziej dostajemy lepsze usługi dużo taniej. Po co
    komu Multibank ?

    Miałem tam rachunki od konta studenckiego do Aquariusa. Od ponad roku
    nie mam z Multibankiem nic wspólnego. I ani razu za nim nie zatęskniłem.

    Skoro bank chce budować swój prestiż na podnoszeniu opłat i odpływie
    klientów to jest to oczywiście jego prawo. Tyle, że lansowany przez
    Multi Aquarius to jedna wielka kupa - jakość obsługi tragiczna, oferta w
    zasadzie taka sama jak wszędzie tylko u konkurencji jest czasem lepiej i
    prawie zawsze taniej (i nie trzeba robić jakichś dziwnych akcji typu
    przelewanie 3 x wynagrodzenia, żeby nie płacić opłaty). Multibank od
    jakiegoś czasu to jest kompletna porażka.

    W tym prestiżowym Aquariusie jak masz imię + nazwisko na więcej niż 19
    znaków (ze spacją) to imię skróca do jednej literki i są szczęśliwi. A
    jak masz nazwisko 2 członowe (częste u kobiet) to w ogóle porażka.
    To już nawet mBank sobie z tym radzi, a przecież to teoretycznie mniej
    prestiżowe ramię BRE.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2010-08-25 23:29:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "News" i5334q$i9f$...@n...news.atman.pl

    : Podsumowując - byłem klientem Multibanku od października 2002 r.,

    A ja byłem już trzy razy ich klientem. :)
    Pierwszym razem okradli mnie na 2 złote.
    Drugim na więcej. (ale nadal na kilka złotych)
    A trzecim razem wydali złotą kartę kredytową, z której nie mają zysku. :)
    Zgodnie z regulaminem mogą zastrzec zabrany w sklepie plastik (za free)
    i wydać (też za free) duplikat, ale nie chcą. :) Wolą nie mieć zysku -- dziwny bank.
    :)

    Citi dał mi nagrodę (75 zł) za kartę dodatkową i cofnął opłatę (85 zł) roczną --
    chyba
    Citi chce zarabiać. Zaś Multi proponuje mi zapłacenie (niezgodne z regulaminem i
    TOiP)
    za wydanie plastyku (50 zł) w miejsce zrabowanego w Auchan. BTW... Auchan też nie
    chce
    zarabiać... :) Ale na szczęście Carrefour chce -- i Mille (z Impresją) chce. :)
    Trudno
    dociec, dlaczego Multi nie chce zarabiać. :) Mille zwraca 5% od tego, co zapłacę w
    PiP
    oraz w Empiku. Carrefour zwraca ileś, gdy kupuję w niedzielę i w piątek oraz ileś,
    gdy
    kupuję to, co jest markowane przez Carrefour. Wczoraj kupiłem na 105 w C, ale
    niestety
    nie dostałem 5% zwrotu, bo wczoraj była środa... To piszę ku przestrodze
    impresyjnych.
    (a kupowałem same drogie ;) rzeczy: banany po mniej niż 2 złote; koszulki po mniej
    niż
    3 złote; świeżuteńkie mleczko 3.2% w aluminiowanych kartonach po chyba 1.68 zł :)
    oraz
    ,,szkolny'' plecak z dwiema ,,komorami'' i z saszetką za 4.98 złotych -- ceny
    powalają
    dosłownie)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-08-25 23:32:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lukket" i53lh0$k4a$...@i...gazeta.pl

    > ostatnich paru lat radykalną zmianę cennika opłat i prowizji, żeby uratować chociaż
    kilku klientów po takim spadku...

    Rok 2011... Sierpień... Multi odrabia straty... Ma już trzech klientów!!! ;)
    (w tym jeden korzysta aż z dwóch usług naraz!!! -- czyli jakby aż czterech)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-08-25 23:33:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" i53pct$t89$...@n...onet.pl

    > Skoro bank chce budować swój prestiż na podnoszeniu opłat i odpływie klientów to
    jest to oczywiście jego prawo. Tyle, że lansowany
    > przez

    Selekcjonują klientów! Stawiają na jakość, nie na ilość. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-08-26 07:37:13
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Sie, 14:43, News <n...@d...invalid> wrote:

> [...]
    > rachunek oprocentowany na 0,00%, prowadzenie rachunku z taryfą active
    > wzrosło z 0 zł na 108,00 zł/rok, bank nie otwiera już rachunków z taryfą

    Ja bede skakal do AQ - koszt 36 zl rocznie, wiec jeszcze ok.

    Pozdrawiam
    Rafal