  • 1. Data: 2008-02-15 21:15:34
    Temat: [Multibank] Multimax 5% Multimax Aquarius 5,1%
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    (Chyba nie było)

    Od 11.02.2008 oprocentowanie konta oszczędnościowego Multimax w
    Multibanku wynosi 5,0%, a MultiMax Aquarius 5,10%

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/multim
    ax/
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/multim
    ax_aquarius/

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2008-02-15 22:05:33
    Temat: Re: [Multibank] Multimax 5% Multimax Aquarius 5,1%
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info> napisał(a):
> [...]
    >
    > Od 11.02.2008 oprocentowanie konta oszczędnościowego Multimax w
    > Multibanku wynosi 5,0%, a MultiMax Aquarius 5,10%

    nie powala na kolana, mam tam główne konto, ale wolną gotówkę przenoszę do
    eurobanku - 5,55% na koncie ;-)

  • 3. Data: 2008-02-15 22:24:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > nie powala na kolana, mam tam główne konto, ale wolną gotówkę przenoszę do
    > eurobanku - 5,55% na koncie ;-)

    Czy 0.55 % robi jakas znaczaca roznice ? No chyba ze ktos ma kilkaset
    tysiecy PLN gotowki lub tez cos powyzej. Tyle, ze wtedy tak czy inaczej
    0.55 % go nie wzbogaci.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-02-15 22:42:24
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Czy 0.55 % robi jakas znaczaca roznice ? No chyba ze ktos ma kilkaset
    > tysiecy PLN gotowki lub tez cos powyzej. Tyle, ze wtedy tak czy inaczej
> [...]

    jak ktoś ma 500zł to różnica żadna, ale przy większych kwotach opłaci się +
    te obce bankomaty za 1 zł...w Multi 5 zł i ani grosza taniej, a euronetów
    wszędzie nie spotkasz