  • 1. Data: 2008-02-15 21:33:54
    Temat: Re: karta pre-paid
    Od: Alpi <alpines@tlen_o.pl>

    Był spokojny 2008-02-15 22:34, nic nie zapowiadało, że *Hankiel* napisze:
> [...]
    > zasile ja kwota powiedzmy 2 tys PLN. Karta ta ma "dzialac" tylko do
    > wysokosci tych 2 tys PLN. Po wykonczeniu limitu ma byc po prostu
    > bezuzytecznym kawalkiem plasiku, ktory bez obaw potne i wyrzuce do kosza.
    > Jest cos takiego na rynku ? Jezeli tak to poleccie prosze jakis bank -
    > koniecznie musi to byc bank realny a nie internetowy, zebym mogl osobiscie
    > pogadac z przedstawicielem. Bank jest w zasadzie obojetny (spelniajacy
    > warunek realnosci) - karta jest mi potrzebna tylko na 3 tygodnie. Jednym
    > slowem jest mi potrzebne cos jak telefon na karte pre-paid.

    Ja do zakupów w necie mam taki pre paid z śląskiego
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38731
    tylko nie da sie z bankomatu z niej korzystać reszta OK.

    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

  • 3. Data: 2008-02-15 21:42:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Hankiel" <p...@g...pl> writes:

    > Wlasnie - nie napisalem co chce z nia robic. A wiec ma to byc karta na
    > czarna godzine i bedzie w razie co potrzebna do:
    > - wyplaty z bankomatow - jezeli bedzie potrzebna to pierwszy, lepszy
    > bankomat w Syrii
    > - placenie nia w normalnych sklepach

    Jesli sie boisz ryzyka, otworz subkonto z plaska karta, oraz zasil je
    potrzebna kwota. Bankomaty przynajmniej powinno zalatwic.

    Boisz sie ze terrorysci zmusza Cie do przelania wszystkich
    oszczednosci na karte?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2008-02-15 21:42:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Hankiel" <p...@g...pl> writes:
    [...]

> [...]
    > czarna godzine i bedzie w razie co potrzebna do:
    > - wyplaty z bankomatow - jezeli bedzie potrzebna to pierwszy, lepszy

    A to?
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38871
    KJ

  • 5. Data: 2008-02-15 21:45:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > "Hankiel" <p...@g...pl> writes:
    > [...]
    >>
    > A to?
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38871
    > KJ

    Nie doczytałem "chcę pogadać z przedstawicielem". Po co?

    KJ

  • 6. Data: 2008-02-15 21:47:15
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

> [...]

    czarna godzine i bedzie w razie co potrzebna do:
    - wyplaty z bankomatow - jezeli bedzie potrzebna to pierwszy, lepszy

    Jednym slowem chce z nia robic to samo co ze zwykla visa electron. Niestety
    oferta jaka podales odpada.

  • 7. Data: 2008-02-15 21:49:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Hankiel" <p...@g...pl> writes:

    > Chodzi o to zeby w razie zgubienia nie bac sie ze zastane po powrocie
    > oproznione konto. W tym przypadku ewentualny zlodziej bedzie sie musial
    > zadowolic tym co na karcie tylko, a nie bedzie tam duzej kwoty.

    Ale na subkonto tez mozna przelac dokladnie taka sama kwote.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2008-02-15 21:54:52
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

  • 9. Data: 2008-02-15 21:56:47
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A to?
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38871
    > KJ

    o widzisz - to bedzie OK - dzieki bardzo

  • 10. Data: 2008-02-15 22:00:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:874pc9evx3.fsf@alfa.kjonca...

    > Nie lubie kupowac kota w worku. Jestem przyzwyczajony ze do banku sie idzie
    > a nie wchodzi na www. A i zje...kogos stacjonarnie jest prosciej niz przez
    > internet. No i musze sie jeszcze wypytac o pare rzeczy, ktore sie pewnie po
    > drodze urodza.

    Zobacz jeszcze to - z chipem,

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/13015