  • 1. Data: 2005-04-15 07:16:36
    Temat: [Multibank] Konto do obsługi kredytu - overkill?
    Od: jacost <j...@...pl>

    Witam,

    Zawarłem z Millenium umowę o kredyt hipoteczny. Ponieważ nie miałem
    innego wyjścia, otworzyłem także u nich rachunek rozliczeniowy. Kiedy
    jednak się przyjrzałem bliżej, okazało się, że w swojej trosce o dobro
    klienta, czyli mnie, otworzyli mi konto Premium, kosztujące 15 zł
    miesięcznie, czyli o jakieś 15 więcej, niż chciałbym płacić za takie konto.

    Obejrzałem tabelę opłat i prowizji i stwierdziłem, że na pierwszy rzut
    oka podstawowe konto za 6 lub 4 zł byłoby dla mnie całkowicie
    wystarczające. Czy znawcy tematu mogliby mi wskazać ewentualne
    uzasadnienie użycia konta Premium do obsługi kredytu? Czy moje wrażenie,
    że zostałem naciągnięty, a Millenium podnosi w ten sposób rzeczywistą
    stopę oprocentowania kredytu, jest wyrazem negatywnego i nieufnego
    stosunku do innych ludzi?

    Pozdrawiam

    J.

  • 2. Data: 2005-04-15 07:18:33
    Temat: Re: [MILLENIUM] Konto do obsługi kredytu - overkill?
    Od: jacost <j...@...pl>

    jacost napisał(a):
    > Zawarłem z Millenium umowę o kredyt hipoteczny. [...]

    Przepraszam wszystkich miłośników Multibanku -- nie wiem jak to się
    stało, że pojawił się w tytule zamiast Millenium.

    J.

  • 3. Data: 2005-04-15 07:32:41
    Temat: Re: [Multibank] Konto do obsługi kredytu - overkill?
    Od: "Piter" <p...@g...com.pl>

    Czesc,

    Przeczytaj jeszcze raz dokladnie TOiP.
    Majac kredyt hipoteczny konto jest prowadzone za free.
    15 PLN kosztuje wydanie karty VISA do tego konta.

    Pozdro
    Piter

  • 4. Data: 2005-04-15 07:50:05
    Od: jacost <j...@...pl>

    Piter napisał(a):
    > Przeczytaj jeszcze raz dokladnie TOiP.
    > Majac kredyt hipoteczny konto jest prowadzone za free.
    > 15 PLN kosztuje wydanie karty VISA do tego konta.

    Hmm... dzięki. To może być ta wskazówka, która mi była potrzebna.
    Czytałem tylko TOiP do kont osobistych i do kart. Poza tym bank mnie
    skasował na 15 zł za kwiecień, być może z tego powodu, że kredyt nie
    został jeszcze uruchomiony.

    J.

  • 5. Data: 2005-04-15 08:04:53
    Od: jacost <j...@...pl>

    jacost napisał(a):

    > Hmm... dzięki. To może być ta wskazówka, która mi była potrzebna.
    > Czytałem tylko TOiP do kont osobistych i do kart. [...]

    Rzeczywiście, czytałem nieuważnie. Przeczytałem tę informację, ale
    sądziłem, że jest to jeden z warunków do spełnienia.

    J.

  • 6. Data: 2005-04-15 15:55:29
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...pl>

    jacost wrote:
> [...]
    > że zostałem naciągnięty, a Millenium podnosi w ten sposób rzeczywistą
    > stopę oprocentowania kredytu, jest wyrazem negatywnego i nieufnego

    IMHO jak masz kredyt hipoteczny to prowadzenie konta jest za free

    P. Arek

  • 7. Data: 2005-04-16 08:51:47
    Od: jacost <j...@...pl>

    Arkadiusz Ryćkowski napisał(a):
    > IMHO jak masz kredyt hipoteczny to prowadzenie konta jest za free

    Zgadza się. Dziękuję za odpowiedzi.

    J.