  • 1. Data: 2005-04-14 21:45:35
    Temat: Debet w Inteligo - co się stało?
    Od: "kasdi" <k...@p...com.pl>

    Mam pryznany debet, chciałem go powiększyć, jednak wyskakuje info, że z
    weryfikacji danych wynika:

    -Wnioskowana kwota jest wyższa od dopuszczalnej.
    -Masz już przyznaną maksymalną kwotę debetu.

    1. Czy to oznacza,ze w tej chwili nie spełniam warunklów dla przyznania
    większego limitu, czy też coś nawaliło w systemie?
    2. Czy w pytanie: "Średni dochód netto za ostatnie 3 miesiące", odpowiedzią
    oczekiwaną jest łączny dochód za ostatnie 3 miesiące czy też kwota średnia
    jaka przypada na poszczególny miesiąc. Może mylnie podałem łaczną kwotę
    dochodu za 3 miesiące i dlatego system negatywnie mnie zweryfikował?
    Dzięki za info.

  • 2. Data: 2005-04-14 21:59:58
    Temat: Re: Debet w Inteligo - co się stało?
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    kasdi napisał(a):
    > Mam pryznany debet, chciałem go powiększyć, jednak wyskakuje info, że z
    > weryfikacji danych wynika:
    >
    > -Wnioskowana kwota jest wyższa od dopuszczalnej.
    > -Masz już przyznaną maksymalną kwotę debetu.

    Może już po prostu masz maksymalny debet? W Inteligo max to 2000.

    A teraz pytanie. Z tego co pamiętam to Inteligo po przejęciu e-pkowców
    ustalała debet na sumę tego z e-pko i Inteligo. Co jeśli ta suma
    wychodziła większa niż 2000? Czy ktoś z Was ma dopuszczalny debet
    większy niż 2000 w Inteligo?

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2005-04-14 22:11:57
    Od: "kasdi" <k...@p...com.pl>

    > Może już po prostu masz maksymalny debet? W Inteligo max to 2000.

    nie, mam 1600.
    na glupa przy wypelnianiu podalem wnioskowany limit na 2500 no i system
    wywalil mi taki komunikat. Pozniej probowalem podawac 1900 i tez to samo,
    probowalem nawet po ponownej probie zalogowania.
    Ale juz 5 minut pozniej nie mozna sie zalogowac bo trwa nocne przetwarzanie,
    wiec moze zalapalem sie na jakies niedomaganie systemu. Przeczytalem tez ze
    13 zmieniali warunki przyznawania debetu na mniej restrykcyjne. Otwarte
    pozostaje pytanie o to czy podawac dochod zsumowany za 3 miesiace czy sredni
    za jeden miesiac?

> [...]
    > ustalała debet na sumę tego z e-pko i Inteligo. Co jeśli ta suma
    > wychodziła większa niż 2000? Czy ktoś z Was ma dopuszczalny debet większy

    Wątpię, podobnie jak w innych bankach, max. debet jest sztywno ustalony w
    systemie dokladnie dla wszystkich i wszystko co powyzej traktowane jest juz
    na zasadach kredytu (inne oprocentowanie)

  • 4. Data: 2005-04-14 23:43:31
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-15 00:11, kasdi wrote:

    > Otwarte pozostaje pytanie o to czy podawac dochod zsumowany za 3 miesiace czy
    sredni
    > za jeden miesiac?

    Najważniejsze jest saldo na koncie, jak masz duże to nawet pomimo braków
    dochodów dostaniesz 2000 debetu, przynajmniej ja tak miałem.

    --
    Peet

  • 5. Data: 2005-04-15 06:39:05
    Od: Jan Szcześniak <n...@d...ert>

    Użytkownik "Łukasz Cielecki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ustalała debet na sumę tego z e-pko i Inteligo. Co jeśli ta suma
    > wychodziła większa niż 2000? Czy ktoś z Was ma dopuszczalny debet większy

    Tak. W spadku po e-pko otrzymałem debet przekraczający 2000.
    Pozdrawiam.
    Jan Szcześniak

  • 6. Data: 2005-04-15 06:56:41
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "kasdi" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie na sume, tylko na wieksza z tych wartosci.
    Tak bylo w moim przypadku

> [...]
    juz
    > na zasadach kredytu (inne oprocentowanie)

    A jednak...
    o debecie w twoim koncie tez myslales ze wiesz jak to sie robi a bank zrobil
    kuku...;-)
    Tak, mam debet po ePKO wiekszy niz 2000zl

    --
    Pozdrowienia
    ---