  • 1. Data: 2011-12-16 21:19:20
    Temat: Getin online - nie można założyć konta
    Od: Typ X <t...@g...com>

    Witam!

    Mam wielki problem z założeniem konta w banku GetinOnline. Założyłem
    konto skarbonkowe przez Internet w zeszłą sobotę i było tam napisane,
    że w ciągu 24 godzin skontaktują się ze mną w celu umówienia godziny
    kuriera, żebym podpisał umowę o konto i kartę. Do tej pory nikt nie
    zadzwonił. Wysłałem maila do nich z prośbą o wytłumaczenie tej
    sytuacji, na co dostałem odpowiedź, żebym zadzwonił infolinię, na
    którą oczywiście nie można się dodzwonić, bo jest ciągle zajęta.

    Czy ktoś miał podobny problem?

  • 2. Data: 2011-12-17 07:16:19
    Temat: Re: Getin online - nie można założyć konta
    Od: Michał Pławsiuk <m...@g...com>

    On 16 Gru, 22:19, Typ X <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > sytuacji, na co dostałem odpowiedź, żebym zadzwonił infolinię, na
    > którą oczywiście nie można się dodzwonić, bo jest ciągle zajęta.

    3 msc temu na otwarcie konta czekało się miesiąc (może nawet półtora),
    ponieważ jakiś problem mieli z wydawaniem kart :)

  • 3. Data: 2011-12-17 11:30:45
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Typ X wystukał, co następuje:

> [...]
    > sytuacji, na co dostałem odpowiedź, żebym zadzwonił infolinię, na
    > którą oczywiście nie można się dodzwonić, bo jest ciągle zajęta.

    u mnie zakładanie konta trwalo prawie dwa tygodnie, przy czym najdluzej
    czekalem wlasnie na kontakt od nich...