  • 1. Data: 2002-04-24 20:04:48
    Temat: Jaki bank?
    Od: g...@w...pl (Garion)

    Prosze was o pewna rade. Zapewne wiekszosc z was ma rachunki bankowe i
    moze podzielic sie swoimi spostrzezeniami.
    Obecnie mam rachunek Sezam Internetowy w BPH PBK. Wlasciwie nie mam
    nic przeciwko niemu oprocz ... pare miesiecy temu potrzebowalem szybko
    niewielkiej pozyczki (2500 zl) i spodobalo mi sie to, ze dla
    posiadaczy rachunku powyzej roku pozyczke do 15.000 zl mozna bylo
    dostac praktycznie od reki, jedynie na podstawie miesiecznych wplywow.
    Wiec bylo wszystko ok. Obecnie potrzebuje wziasc ponownie pozyczke na
    kilkanascie miesiecy (12 badz 18), w kwocie okolo 10.000 zl.
    Przychodze sobie do banku, Pan ladnie mi mowi ze nie ma problemu,
    warunki sa takie same jak przy poprzedniej, wiec uchahrany (jak to sie
    pisze?:)) zlozylem wniosek o udzielenie pozyczki.
    Za pare dni telefon; czy ma Pan uregulowany stosunek do sluzby
    wojskowej? Ja na to, ze nie, jeszcze studiuje i na pewno nie pojde do
    wojska nigdy w zyciu:) On na to, ze wie ale procedura jest procedura i
    musze dostarczyc im odroczenie przynajmniej na 12 miesiecy czyli na
    okres splaty calej pozyczki. Ja na to, ze przeciez ostatnio nie
    potrzebowali zadnego zaswiadczenia mimo, ze pozyczka byla na 18
    miesiecy. On; zmienily sie procedury po fuzji, itp. itd.
    Niezle sie wk.....:) Na drugi dzien znowu dzwoni i mowi ze wlasnie
    sobie przypomnial iz ja prowadze wlasna DG i srodki ktore wplywaja
    na konto z tytulu wynagrodzenia sam sobie wplacam z rachunku z
    dzialalnosci, wiec mam im przyniesc pit 5 za ostatni rok i zaswiadczenie
    z ZUS-u o niezaleganiu ze skladkami na ubezpieczenie spoleczne. A ja znowu
    pytam z jakiej paki mam to przynosic skoro ostatnio nie trzeba bylo?
    Odpowiedz ta sama, zmiana procedur po fuzji. Krew mnie zalala, poniewaz
    prowadze DG, mam przychody rzedu 3000, 3500 zl miesiecznie, ale sa to
    przychody a nie dochody, a jak wiadomo przy tak niskim zarobku nie ma
    problemu z placeniem podatku; koszty zus, paliwo, telefony, amortyzacja
    srodkow trwalych, itp. daja sytuacje ze na papierku dochod = 0 a
    w rzeczywistosci przychod - zus - ok. 300 zl faktycznych kosztow
    zwiazanych z DG daje dla mnie dochod ok. 2000, 2500 zl miesiecznie.
    A wiec wojsko i na papierku dochod zerowy albo wrecz strata eliminuja
    mnie do przyznania pozyczki.
    I tutaj prosba do was jaki inny bank wybrac, ktory daje preferencyjne
    pozyczki dla swoich stalych klientow, bez biegania po urzedach i
    zalatwiania kupy papierow.
    Fakty:
    - przychod ok. 3000 zl miesiecznie
    - rachunek prowadzony przez prawie 2 lata, bez jakichkolwiek problemow
    z mojej strony. Debet, pozyczka i inne zobowiazania zawsze splacane w
    terminie
    Czego oczekuje:
    - rozsadnego limitu debetowego
    - preferencyjnych pozyczek bez papierkow
    - dostepu do rachunku przez internet
    - przyzwoitego dostepu do bankomatow
    - najlepiej gdyby oplaty za prowadzenie rachunku byly do 20 zl/m
    Prosze o wasze opinie jaki bank bylby dla mnie najkorzystniejszy
    (oczywiscie zamykam rachunek w BPH, pokazuje historie od lipca 2000
    i wszystkie zarobione pieniadze przelewam na nowe konto)

    Dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam
    Patryk Wójcik

  • 2. Data: 2002-04-24 22:32:25
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 24 Apr 2002 22:04:48 +0200, g...@w...pl (Garion) wrote:
> [...]
    >(oczywiscie zamykam rachunek w BPH, pokazuje historie od lipca 2000
    >i wszystkie zarobione pieniadze przelewam na nowe konto)

    Jesli w historii RORu masz te wplywy w miare regularne w odpowiedniej
    wysokosci to w Multi nie powinno byc problemow z otrzymanien 6x
    srednich wplywow (przyjmujac brak innych obciazen kredytowych i
    limitow)
    Ale to kredyt odnawialny.
    Kredytu/pozyczki gotowkowej to bez wojska i papierkow od DG raczej
    latwo nie dostaniesz.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-04-24 23:07:29
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > limitow)
    > Ale to kredyt odnawialny.
    > Kredytu/pozyczki gotowkowej to bez wojska i papierkow od DG raczej

    Popieram - MultiBank ma w tej chwili jedna z lepszych ofert na rynku

    Jerry

  • 4. Data: 2002-04-25 05:11:12
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    pracodawca Ci powinien placic za nadgodziny.
    albo od nagonionego klienta.
    ;-)))

    co nie zmienia faktu, ze to dobra oferta.
    bez obrazy

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 5. Data: 2002-04-25 15:41:13
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > - przychod ok. 3000 zl miesiecznie
    > - rachunek prowadzony przez prawie 2 lata, bez jakichkolwiek problemow
    > z mojej strony. Debet, pozyczka i inne zobowiazania zawsze splacane w
    > terminie

    To dobrze :-)

    > Czego oczekuje:
    > - rozsadnego limitu debetowego

    Szybka pożyczka 13.5 %

    > - preferencyjnych pozyczek bez papierkow

    A tu nie wiem, czy bez papierków...

    > - dostepu do rachunku przez internet

    Jest.

    > - przyzwoitego dostepu do bankomatow

    Nie ma.

    > - najlepiej gdyby oplaty za prowadzenie rachunku byly do 20 zl/m

    9 zł.

    Fortis, rachunek srebrny.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 6. Data: 2002-04-25 18:44:00
    Od: "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl>

    Dokladnie wiem o czym mowisz. Bylem w podobnej sytuacji. BPH to gowno a
    BPH-PBK to gowno do kwadratu - normalnie fuzje to robi sie tak, zeby klient
    na tym nie stracil. W tym przypadku zrobiono to na odwrot. Teraz jestem w
    Multibanku i jest git, ale uwaga: wymagaja nie rocznego posiadania konta
    tylko 1,5 rocznego prowadzenia DG.

    pzdr.