  • 1. Data: 2002-02-07 08:25:51
    Temat: MultiBank czy BRE Bank?
    Od: "Misiu" <p...@t...pl>

    Mam male pytanie.
    Przy dokonywaniu roznych przelewow,
    czy roznego innego rodzaju operacji bankowych
    gdzie jest wymagane podanie nazwy banku,
    to czy mam podac nazwe banku: MultiBank czy BRE Bank?

    pzdr Misiu

  • 2. Data: 2002-02-07 08:36:51
    Temat: Re: MultiBank czy BRE Bank?
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Misiu" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przy dokonywaniu roznych przelewow,
    > czy roznego innego rodzaju operacji bankowych
    > gdzie jest wymagane podanie nazwy banku,
    > to czy mam podac nazwe banku: MultiBank czy BRE Bank?

    obecnie niegdzie sie tego nie podaje, tylko NR

  • 3. Data: 2002-02-07 09:31:05
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 7 Feb 2002 09:25:51 +0100, "Misiu" <p...@t...pl> wrote:

    >Mam male pytanie.
    >Przy dokonywaniu roznych przelewow,
    >czy roznego innego rodzaju operacji bankowych
    >gdzie jest wymagane podanie nazwy banku,
    >to czy mam podac nazwe banku: MultiBank czy BRE Bank?

    Genarlnie nazwa banku nie ma specjlanego znczenia ale jak juz sie ktos
    sie upiera to najlepiej podac BRE Bank OBD Multibank (oddzial
    bankowosci detalicznej).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-02-07 15:58:02
    Od: "Misiu" <p...@t...pl>

    tak troche nie na temat... ale obejrzalem Twoja strone z kartami
    i masuwa mi sie pytanie czy Ty we wszystkich bankach masz konta?
    i czy na wszystkich tych kontach co masz "cos" jest? ;)

    pozdrawiam
    Misiu

  • 5. Data: 2002-02-07 16:04:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tak troche nie na temat... ale obejrzalem Twoja strone z kartami
    > i masuwa mi sie pytanie czy Ty we wszystkich bankach masz konta?
    > i czy na wszystkich tych kontach co masz "cos" jest? ;)

    hi hi - jaki nowy :)

  • 6. Data: 2002-02-07 16:10:47
    Od: "Misiu" <p...@t...pl>

    > hi hi - jaki nowy :)

    yyy? a mozesz jasniej? :)

  • 7. Data: 2002-02-07 16:47:16
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 07, 2002 at 05:10:47PM +0100, Misiu wrote:

    > yyy? a mozesz jasniej? :)

    Jesli pytales sie czy Sebastian mial/-a konta we wszystkich bankach to
    tak, albo mial albo ma. Przynajmniej tak twierdzil ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-02-07 23:15:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 7 Feb 2002 17:47:16 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Jesli pytales sie czy Sebastian mial/-a konta we wszystkich bankach to
    >tak, albo mial albo ma. Przynajmniej tak twierdzil ;-)

    Mu chyba chodzilo o mnie :)
    A Sebastian ne pewno nie ma kont we wszytkich bankach w Polsce
    ("tylko" w prawie wszystkich :-))
    Ja to i tak mam stosunkowo malo obecnie _otwartych kont_ w porownaniu
    z niektorymi ;-)

  • 9. Data: 2002-02-08 07:02:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 08, 2002 at 12:15:41AM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > Mu chyba chodzilo o mnie :)

    Moj znajomy stosowal kiedys metode zeby jesli nie bylo kontektu,
    odpowiadac na temat, ale w zupelnie skrajnych przypadkach. Poniewaz
    lubowal sie w liscie o programowaniu to jego ulubionym konikiem na
    pytanie jak cos zrobic bylo przytaczanie fragmentu kodu dla Maca (byl
    zarejestrowanym w usa programista na to cudo).

    Przepraszam.

    > A Sebastian ne pewno nie ma kont we wszytkich bankach w Polsce
    > ("tylko" w prawie wszystkich :-))

    Slusznie, sam sie powoluje na BS w Jelesni ;-)

    > Ja to i tak mam stosunkowo malo obecnie _otwartych kont_ w porownaniu
    > z niektorymi ;-)

    Ale ci niektorzy sie przyznaja ze wykorzystuja je w pracy ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-02-08 11:32:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Feb 2002 17:10:47 +0100, "Misiu" <p...@t...pl> wrote:

    >yyy? a mozesz jasniej? :)

    Widzisz, Wojtek to legenda tej grupy, taki gość, który jest znany z
    pewnych zagrań, które komuś innemu nie uszły by na sucho.

    Jedną z jego działalności jest chodzenie po bankach i zakładanie kont
    celem otrzymania nowej karty do klaserka...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)