  • 1. Data: 2002-02-07 08:27:17
    Temat: W poszukiwaniu wyzszego oprocentowania
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Zastanawiam sie, dlaczego niektorzy sa negatywnie nastawieni do
    przelewania pieniedzy na konta w tych bankach, gdzie jest wyzsze
    oprocentowanie. Wedlug mnie to wcale nie sa jakies paniczne dzialania, a
    zwykle korzystanie z mozliwosci.

    Wczoraj wiekszosc moich pieniazkow wywedrowala z mBanku do Inteligo. A
    dlaczego nie? Funkcjonalnosc podobna, nic mnie to nie kosztuje, a zawsze
    bedzie to troche wiecej pieniedzy. Oczywiscie jezeli ktos przelewa 500
    zlotych, to to chyba ma maly sens, ale przy wyzszych kwotach - dlaczego
    nie?

    Nie kupuje w hipermarketach, bo nie chce mi sie do nich jezdzic i
    kupowac jedzenia na tydzien. Oczywiscie trace na tym, ale bardziej cenie
    wlasny komfort i poczucie wolnosci :))

    Ale w przypadku bankow? Kilka klikniec i mam swiadomosc, ze jestem na
    najwyzszym poziomie oprocentowania bez zamrazania pieniedzy na lokatach
    itd.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-02-07 08:35:14
    Temat: Re: W poszukiwaniu wyzszego oprocentowania
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tutaj sie zgadzam. Jesli policzyles sobie i te 2 zlote beda do
    zaakceptowania (jako przelew dp mBanku itp) - i to skompenusje - nie ma
    spawy.
    JEsli jednak ktos ma klopoty z utrzymaniem salda w Inteligo powyzej 100
    zl...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-07 09:24:29
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj wiekszosc moich pieniazkow wywedrowala z mBanku do Inteligo. A
    > Ale w przypadku bankow? Kilka klikniec i mam swiadomosc, ze jestem na
    > najwyzszym poziomie oprocentowania bez zamrazania pieniedzy na lokatach

    Musze Ciebie zmartwic... Inteligo wcale nie ma "najwyzszy poziom
    oprocentowania" wsrod bankow wirtualnych.

    Powinienes wiec napisac " Kilka klikniec i mam swiadomosc, ze jestem na

  • 4. Data: 2002-02-07 09:52:15
    Od: Marcin <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Powinienes wiec napisac " Kilka klikniec i mam swiadomosc, ze jestem na
    > wyzszym poziomie oprocentowania bez zamrazania pieniedzy na lokatach"

    potwierdzam Inteligo wcale nie daje najwyzszego oprocentowania,
    radze mojemu imiennikowi poszukac dalej :)))

    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 5. Data: 2002-02-07 10:21:30
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Marcin wrote:

    > potwierdzam Inteligo wcale nie daje najwyzszego oprocentowania,
    > radze mojemu imiennikowi poszukac dalej :)))

    :) no dobrze. jest tez dla mnie pewien poziom ilosci kont, ktorego
    przekraczac nie chce, bo to spowoduje spadek komfortu ich uzywania

    bo mi chodzi o to, ze przelewanie nie jest zle, jezeli nie jest dzialaniem
    panicznym :)

    znam osoby, ktore kupuja cos w sklepie IKEA, a jezeli w ciagu miesiaca ten
    towar jest przeceniony, to oddaja swoj egzemplarz i kupuja nowy. dla mnie to
    delikatne przegiecie. wedlug mnie to juz nie jest zarzadzanie finansami,
    tylko - jak to mowi moj Ojciec - brak klasy....

    pozdrawiam
    marcin

  • 6. Data: 2002-02-07 11:42:03
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    > Tutaj sie zgadzam. Jesli policzyles sobie i te 2 zlote beda do
    > zaakceptowania (jako przelew dp mBanku itp) - i to skompenusje - nie ma
    > spawy.

    Dokladnie ... wszystkie moje pieniazki zaraz po obnizce w mBanku polecialy
    do LGNet'u, ktory jeszcze poki co utrzymuje jedno z najwyzszych
    oprocentowan: 10,2 %. Ciekawe tylko jak dlugo utrzyma sie ta sielanka, bo
    Nordea nadchodzi :(( ale narazie mozna sie cieszyc darmowym prowadzeniem,
    przelewami, karta itd ... :)

    |-|()|_|()

  • 7. Data: 2002-02-07 11:43:55
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    czy ktorys bank daje powyzej 11% efektywnego ?

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 8. Data: 2002-02-07 11:47:09
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Czy ktorys bank daje wiecej niz 11% efektywnego na lokatach
    krotkoterminowych?

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu