  • 1. Data: 2006-06-03 14:56:10
    Temat: Transakcja nieważna
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dziś spotkała mnie niemiła niespodzianka przy płatności kartą (KK BPH). Terminal
    trzykrotnie wypluł "Transakcja nieważna". Terminal był z PEKAO SA.
    Cóż to za dziwny komunikat?
    Wcześniej nie miałem żadnych problemów z tą kartą.

  • 2. Data: 2006-06-03 18:12:07
    Temat: Re: Transakcja nieważna
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Dziś spotkała mnie niemiła niespodzianka przy płatności kartą (KK BPH). Terminal
    > trzykrotnie wypluł "Transakcja nieważna". Terminal był z PEKAO SA.
    > Cóż to za dziwny komunikat?

    Na 90% - padniete lacze do PEKAO.

    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2006-06-03 18:37:25
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Jun 2006 20:12:07 +0200, robbi <r...@n...frompoznan.com>
    wklepał(-a):

    >Na 90% - padniete lacze do PEKAO.

    Ale inną kartą poszło - więc może z PEKAO do BPHu padło?

  • 4. Data: 2006-06-03 19:00:22
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Ale inną kartą poszło - więc może z PEKAO do BPHu padło?

    Terminal PEKAO zgłupiał bo nie wiedział czy autoryzować swoją czy cudzą
    kartę :)

    Darek

  • 5. Data: 2006-06-05 12:10:07
    Od: Agnetta <s...@p...fm>

    Użytkownik Sławomir Szyszło napisał:
> [...]
    > Cóż to za dziwny komunikat?
    > Wcześniej nie miałem żadnych problemów z tą kartą.

    Ja w tym dniu też nie mogłam zapłacić kartą z BPH, bo mi terminal
    odrzucał. Coś widocznie szwankowało :(
    A tak poza tym to mam wrażenie, że BPH coraz gorzej działa :(

    Agnetta