  • 1. Data: 2003-02-10 13:20:15
    Temat: Multi tez obniza
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - obniża od 12.02.03
    oprocentowanie depozytów i kredytów.
    Aktualne oprocentowanie w PLN w skali roku wynosić będzie:

    Rachunków ROR
    MultiKont młodzieżowe - od 3,25% do 4,00%
    MultiKonto jestem - od 3,25% do 4,00%
    MultiKonto ja - od 2,75% do 4,00%
    MultiKonto my - od 2,75% do 5,00%

    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1862

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-10 13:38:03
    Temat: Re: Multi tez obniza
    Od: Marian Rusek <r...@g...pl>

    Skubancy nie pozwola, zeby mBank mial nizej oprocentowane plany
    finansowe ;-) Po dzisiejszej obnizce w mBanku mPlan = 8,95% vs. 9,25 w
    MultiPlanie, ale po 12 lutym sie to niestety wyrowna...

    Marian

  • 3. Data: 2003-02-10 20:28:17
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> w poście news:b288up$dco$1@news.onet.pl
    napisał:

> [...]
    > Aktualne oprocentowanie w PLN w skali roku wynosić będzie:
    >
    > Rachunków ROR
    > MultiKont młodzieżowe - od 3,25% do 4,00%

    Znowu obniżka %. Ciekawe czy obniżą/zlikwidują opłaty za prowadzenia konta i
    karty bo kwota którą trzeba mieć na koncie żeby nie wyjść na minus rośnie w
    zastraszającym tempie.

    Policzyłem że dla 3,25% i bez zaokrąglania belkowego konto jestem
    (1zł/miesiąc za prowadzenie konta + 1zł/miesiąc za VE) staje się skarbonką
    dopiero jeśli na koncie jest powyżej 923 zł miesięcznie. To ma być konto
    studenckie? Coraz częściej myślę likwidacji konta.
    Chociaż ta VC kusi. Ale nie wiem czy dostanę. Już raz mi odmówili.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 4. Data: 2003-02-11 07:25:56
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > finansowe ;-)  Po dzisiejszej obnizce w mBanku mPlan = 8,95% vs. 9,25 w
    > MultiPlanie, ale po 12 lutym sie to niestety wyrowna...

    8,95% to jeszcze bardzo dużo w porównaniu do innych. Tensor1

  • 5. Data: 2003-02-11 12:16:00
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > 8,95% to jeszcze bardzo dużo w porównaniu do innych. Tensor1

    8,95% to jest oprocentowanie minimalne (nie sadze aby istotna czesc klientow
    z niego korzystala). Widelki wynosza 2%. Ja na przyklad z tego co rozumiem
    na moim WWJ bede mial obecnie 10,95% (poprzednio mialem 11,25%). Patrzac z
    punktu widzenia oprocentowania oferta Multi jest w zasadzie skrajnie
    nieatrakcyjna, korzystajac z niej kierowalem sie innymi zaletami tego
    produktu.

    marekz

  • 6. Data: 2003-02-11 15:26:12
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 11 Feb 2003 13:16:00 +0100, "MarekZ"
    <m...@b...krakow.pl> wrote:

    >8,95% to jest oprocentowanie minimalne (nie sadze aby istotna czesc klientow
    >z niego korzystala).

    Najnizszy prog dotyczy m.in. wszystkich klientow posiadajacych MK
    Aquarius.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730