    From: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi tez obniza
    Date: Mon, 10 Feb 2003 21:28:17 +0100

    Osobnik podający się za Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> w poście news:b288up$dco$1@news.onet.pl
    napisał:

    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - obniża od 12.02.03
    > oprocentowanie depozytów i kredytów.
    > Aktualne oprocentowanie w PLN w skali roku wynosić będzie:
    >
    > Rachunków ROR
    > MultiKont młodzieżowe - od 3,25% do 4,00%
    > MultiKonto jestem - od 3,25% do 4,00%
    > MultiKonto ja - od 2,75% do 4,00%
    > MultiKonto my - od 2,75% do 5,00%
    >
    > calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1862

    Znowu obniżka %. Ciekawe czy obniżą/zlikwidują opłaty za prowadzenia konta i
    karty bo kwota którą trzeba mieć na koncie żeby nie wyjść na minus rośnie w
    zastraszającym tempie.

    Policzyłem że dla 3,25% i bez zaokrąglania belkowego konto jestem
    (1zł/miesiąc za prowadzenie konta + 1zł/miesiąc za VE) staje się skarbonką
    dopiero jeśli na koncie jest powyżej 923 zł miesięcznie. To ma być konto
    studenckie? Coraz częściej myślę likwidacji konta.
    Chociaż ta VC kusi. Ale nie wiem czy dostanę. Już raz mi odmówili.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi