  • 1. Data: 2003-02-10 13:19:20
    Temat: BPH PBK - zmiana oprocentowania
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    . Tańszy limit w saldzie debetowym
    . Korzystne rachunki pakietowe
    . Wyższe stopy depozytów terminowych
    . Systematyczne oszczędzanie bez zmian
    . Wprowadzono bardziej elastyczne zasady oprocentowania kredytów

    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA wprowadził zmiany oprocentowania
    depozytów i kredytów dla klientów detalicznych. Zmiany weszły w życie
    10 lutego 2003 r.

    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1865

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-10 13:34:45
    Temat: Re: BPH PBK - zmiana oprocentowania
    Od: j...@p...onet.pl

    > . Wyższe stopy depozytów terminowych
    Nie zawsze wyższe, ale mimo to:
    dla wyższych kwot (powyżej 10k) oprocentowanie efektywne 10-dniowej Lok@ty
    wyższe niż na e-Maxie...że też dożyłem takich czasów :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2003-02-10 13:57:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Nie zawsze wyższe, ale mimo to:
    > dla wyższych kwot (powyżej 10k) oprocentowanie efektywne 10-dniowej Lok@ty
    > wyższe niż na e-Maxie...że też dożyłem takich czasów :-)
    >
    > Jacek

    Pytanie tylko ile trzeba by ulokować aby _różnica_ na oprocentowaniu
    pokryła stałe koszty typu prowadzenie konta....
    KJ

  • 4. Data: 2003-02-10 14:25:44
    Od: j...@p...onet.pl

    > Pytanie tylko ile trzeba by ulokować aby _różnica_ na oprocentowaniu
    > pokryła stałe koszty typu prowadzenie konta....

    Według moich szybkich szacunków 25k i to nie na 0 ale z nadwyżką. Ale
    posiadanie konta w marmurku ma też inne zalety których nie ma mBank i które
    trudno oszacować.

    Szczęśliwy posiadacz kont w obu bankach
    Jacek

  • 5. Data: 2003-02-10 15:07:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Według moich szybkich szacunków 25k i to nie na 0 ale z nadwyżką. Ale
    > posiadanie konta w marmurku ma też inne zalety których nie ma mBank i które
    jakie(pytanie serio). Przy czym nie interesuje mnie debet (bo nie
    korzystam z debetów).

  • 6. Data: 2003-02-10 23:44:26
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości ...
    > jakie(pytanie serio). Przy czym nie interesuje mnie debet (bo nie
    > korzystam z debetów).

    Koń jaki jest każdy widzi.
    PS Mnie nie interesują blondynki. :)))))

  • 7. Data: 2003-02-11 01:15:48
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Feb 2003 00:44:26 +0100,
    osoba podpisana: jo44 <j...@o...pl>
    napisała:

    > Koń jaki jest każdy widzi.
    No właśnie. I na tle innych banków nie widzę _nic_ co mogłoby skłonić
    mnie do załozenia tam konta.

    > PS Mnie nie interesują blondynki. :)))))
    A jaki to ma związek z bankami ?
    KJ

    --
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 8. Data: 2003-02-11 07:16:08
    Od: t...@p...onet.pl

    To jest właśnie wymuszany przez konkurencję i korzystny dla klientów sposób
    ustalania oprocentowania kredytów (patrz dyskusja pt. Wyszczegaj się jak ognia
    i zarazy...). Tensor1.

    BPH PBK pisze:
    Zrezygnowano z własnego sposobu ustalania oprocentowania pożyczek gotówkowych i
    kredytów samochodowych na rzecz pełnego przejścia na stopy rynkowe. Dzięki temu
    klienci mogą mieć pewność, że oprocentowanie będzie ulegało zmianie wraz z
    obniżkami. Oprocentowanie pożyczek gotówkowych i kredytów samochodowych w PLN
    jest ustalane w oparciu o stawkę WIBOR 6M, w walutach &#8211; o stawkę LIBOR 6M.
    Jednocześnie, z 4 do 7 lat wydłużono okres na który można otrzymać kredyt
    samochodowy o stałym oprocentowaniu, wprowadzono stałe oprocentowanie zarówno
    dla kredytów walutowych i jak i złotowych. Utrzymano preferencje dla stałych
    klientów BPH PBK.

  • 9. Data: 2003-02-11 08:04:17
    Od: j...@p...onet.pl

    > jakie(pytanie serio). Przy czym nie interesuje mnie debet (bo nie
    > korzystam z debetów).

    Debet to akurat mBank też ma i to niżej oprocentowany. Ale co do marmurków to
    np. sieć bezprowizyjnych bankomatów (oprócz Euronetu w moim mieście dodatkowo
    14 sztuk), dywersyfikacja ryzyka (BFG), historia kredytowa, bogatsza oferta
    kredytów - mniejsze prowizje dla posiadających konto, możliwość wypłaty gotówki
    w oddziale w razie padu bankomatów...

    BTW nie wierzę, że nie masz konta w marmurku :-)

    Jacek

  • 10. Data: 2003-02-11 11:54:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:
    [...]

    > BTW nie wierzę, że nie masz konta w marmurku :-)
    Ależ ja nigdy tego nie kryłem. PKOBP,Rajfi,ING,....
    Ale właśnie do BPH jako konta "operacyjnego" nie mogłem sie przekonać.
    Było po prostu drogie.(Co prawda ING usilnie dąży w tym kierunku)