eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] Serwis WAP jest do niczego › Re: [Multi] Serwis WAP jest do niczego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multi] Serwis WAP jest do niczego
    Date: Thu, 14 Jul 2005 17:01:09 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <db65ol$s88$1@inews.gazeta.pl>
    References: <db645s$atd$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpd141.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1121360469 28936 172.20.26.234 (14 Jul 2005 17:01:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jul 2005 17:01:09 +0000 (UTC)
    X-User: bezsciemy
    X-Forwarded-For: 172.20.6.161
    X-Remote-IP: bpd141.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:357380
    [ ukryj nagłówki ]

    Ohm <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To granda, że Multibank obsługuje przez WAP tylko stare telefony z WAP
    > 1.x a nowych (kórych jest większość) - nie.
    >
    > Co gorsza, na stronach WWW nic o tym nie ma - zobaczcie sami
    > http://pf.multibank.pl/dostep/wap/
    >
    > Dlatego wystosowałem do Pani Moniki Pabich odpowiedzialnej za te strony
    > następujące pisemko:
    >
    > ---------------------
    > Szanowna Pani
    > Jestem klientem Multibanku, posiadam konto Aquarius.
    > Przed urlopem chciałem uruchomić dostęp przez telefon komórkowy z WAP do
    > państwa serwisu. Po kilku błędach wszedłem na stronę internetową (z
    > kontaktem do Pani na dole) aby dowiedzieć się co robię źle.
    > Niestety, niczego interesującego się nie dowiedziałem jako że strona
    > opisuje wyłącznie muzealne modele telefonów.
    > Dopiero kontakt z infolinią pozwolił mi dowiedzieć się że mój telefon
    > (jak wiele innych) nie jest przez Państwa serwis obsługiwany, bo jest
    > zbyt nowoczesny.
    > Rozumiem że nie jest pani odpowiedzialna za to, żeby Bank szedł z duchem
    > czasu, ale jest Pani odpowiedzialna za aktualność witryny WWW.
    > Dlatego w imieniu swoim oraz innych klientów Banku proszę o
    > zaktualizowaniu strony WWW tak, aby jasno mówiła o ograniczeniu Państwa
    > serwisu transakcyjnego. Sądzę że za pieniądze które pobieracie państwo
    > za obsługę rachunku przynajmniej tyle nam się należy.
    >
    > Pozdrawiam,
    > ---------------------
    >
    > Wiem, że to nic nie da, ale ulżyło mi :)


    Troche zbaczam z tematu Twojego watku...
    Jakie WYMIERNE korzysci z Aquariusa zauwazyles?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1