    From: Ohm <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multi] Serwis WAP jest do niczego
    Date: Thu, 14 Jul 2005 18:33:58 +0200

    To granda, że Multibank obsługuje przez WAP tylko stare telefony z WAP
    1.x a nowych (kórych jest większość) - nie.

    Co gorsza, na stronach WWW nic o tym nie ma - zobaczcie sami
    http://pf.multibank.pl/dostep/wap/

    Dlatego wystosowałem do Pani Moniki Pabich odpowiedzialnej za te strony
    następujące pisemko:

    ---------------------
    Szanowna Pani
    Jestem klientem Multibanku, posiadam konto Aquarius.
    Przed urlopem chciałem uruchomić dostęp przez telefon komórkowy z WAP do
    państwa serwisu. Po kilku błędach wszedłem na stronę internetową (z
    kontaktem do Pani na dole) aby dowiedzieć się co robię źle.
    Niestety, niczego interesującego się nie dowiedziałem jako że strona
    opisuje wyłącznie muzealne modele telefonów.
    Dopiero kontakt z infolinią pozwolił mi dowiedzieć się że mój telefon
    (jak wiele innych) nie jest przez Państwa serwis obsługiwany, bo jest
    zbyt nowoczesny.
    Rozumiem że nie jest pani odpowiedzialna za to, żeby Bank szedł z duchem
    czasu, ale jest Pani odpowiedzialna za aktualność witryny WWW.
    Dlatego w imieniu swoim oraz innych klientów Banku proszę o
    zaktualizowaniu strony WWW tak, aby jasno mówiła o ograniczeniu Państwa
    serwisu transakcyjnego. Sądzę że za pieniądze które pobieracie państwo
    za obsługę rachunku przynajmniej tyle nam się należy.

    Pozdrawiam,

    Wiem, że to nic nie da, ale ulżyło mi :)