    From: "Piotr Sopyła" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Moneybookers przelew do Polski
    Date: Mon, 14 May 2007 12:21:49 +0200

    Witam

    Chciałbym zasilić swoje konto moneybookers kartą, którą otrzymałem z banku
    Barklays.

    Mam mały problem, ponieważ konto moneybookers założyłem dawno temu i
    prowadziłem je w walucie euro.

    Ze względu na to, że, mam już historię transakcji, nie mogę zmienić waluty
    na funty brytyjskie w moim panelu.

    W momencie, gdy zaczynałem proces weryfikacji karty, podałem tam swoje dany
    z mojej karty, mój rachunek w banku Barklays został obciążony kwotą 1,57 F a
    ja muszę kwotę, która została odciągnięta z mojego rachunku, umieścić w moim
    panelu, aby dokończyć proces rejestrajci.

    Jak to zrobić, gdy kwota została odciągnięta w funtach brytyjskich a ja
    muszę ją wklepać w euro.

    Mam też drugie pytanie odnośnie zasilenia rachunku moneybookers.

    Jestem w uk, i muszę wpłacić pieniądze na rachunek moneybookers. Przelew z
    banku Barklays na inny dowolny bank w uk nic mnie nie kosztuje. Słyszałem,
    że moneybookers ma brytyjski numer konta. W moim panelu jak chcę uzyskać
    dane konta moneybookers, pojawia sie polski numer konta bankowego bre banku
    z tego co pamiętam. Jak prześlę kasę na ten numer to zapłacę jakieś 20 F za
    przelew, i to wyjdzie tak samo, jakbym wpłacał z barklays a na swój polski
    rachunek.

    Mógłby ktoś mi pomóc?

    Pozdrawiam
    Piciu

    Po wprowadzeniu danych z karty moj rachunek został obciążony sumą 1,57
    funta, i tą kwotę muszę wprowadzić do profilu aby dokończyć proces
    weryfikacji karty.

    Konto moneybookers mam prowadzone w euro i nie mogę zmienić waluty bo kiedyś
    miałem euro przesyłane na moneybookers, mam historię transakcji i kicha.

    Da radę jeszcze jakoś zasilić to konto? Albo zmienić walutę w moneybookers?

    Pozdrawiam
    Piotr Sopyła